Doe dan maar pics van je tietenquote:Op woensdag 30 december 2009 04:12 schreef wolvendagen het volgende:
Klacht2: Stomme jongen op msn is lazarus en valt bijna in slaap achter de webcam. (eigenlijk best grappig om te zien, maar dat ga ik lekker niet delen.)
Dankjewel voor het luisteren.
Mijn vader was net nog wakker om met mij COD MW2 te spelen dus ik denk dat hij nog niet slaapt en zijn telefoon wel opneemt, hoezo?quote:
Nee, hij was aangekleed, maar lazarus en nu is hij in slaap gevallen.quote:
Mijn rug. Jij kan hem op.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Doe dan maar pics van je tieten
Omdat er overal bloed ligt.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader was net nog wakker om met mij COD MW2 te spelen dus ik denk dat hij nog niet slaapt en zijn telefoon wel opneemt, hoezo?
Oh dat bleek achteraf van mijn zusje te zijn die haar benen had geschoren voor de eerste keer.quote:
Ik twijfelde bijna aan mezelf.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dat bleek achteraf van mijn zusje te zijn die haar benen had geschoren voor de eerste keer.
Je zusje is je vader?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bloed kwam wel van mijn vader. Hij is weg zonder portemonnee omdat hij geen geld nodig had bij het werk uitje en zijn computer staat altijd aan.
ik dacht ik doe de rest een plezierquote:Op woensdag 30 december 2009 04:19 schreef Maisnon het volgende:
yuri was jij niet homo
En mijn moeder ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik twijfelde bijna aan mezelf.
[..]
Je zusje is je vader?
Ja, weet ik. Ik zag het te laat en was te lui om het aan te passen. Tevens is het half vijf geweest en heb ik net mijn neutje op.quote:
Is dat goed?quote:Op woensdag 30 december 2009 04:31 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Godverdomme!
Dat fotoboek van jou.
Ik rol in ieder geval niet meer m'n bed uit de komende tien minuten.
Maar is een understatement ook goed? Want anders kan het niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:33 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Goed is een understatement.
Hoe meer woorden er uit komen, hoe minder aantrekkelijk je koppie wordt.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar is een understatement ook goed? Want anders kan het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |