quote:Op woensdag 30 december 2009 02:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wie plaatst het plaatje even?
Fuck youquote:Op woensdag 30 december 2009 02:56 schreef Drinky het volgende:
KLB is zoveel beter dan WoW. Je hoeft niet te wachten op patches, de nerds hier zijn in ieder geval geen elfen en je betaalt geen 14,95 per maand.
Tevens ben ik baas in KLB, maar zou ik dat niet willen zijn in WoW, genoeg bewijs dus dat het een kutspel is
Ik zou er anders wel 14,95 voor overhebben om jou eens een fireball in je aars te mogen schieten hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:56 schreef Drinky het volgende:
KLB is zoveel beter dan WoW. Je hoeft niet te wachten op patches, de nerds hier zijn in ieder geval geen elfen en je betaalt geen 14,95 per maand.
Tevens ben ik baas in KLB, maar zou ik dat niet willen zijn in WoW, genoeg bewijs dus dat het een kutspel is
Huilie cuz is the truth?quote:
Hoe wil je een fireball in mijn aars schieten als ik het niet speel?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik zou er anders wel 14,95 voor overhebben om jou eens een fireball in je aars te mogen schieten hoor.
Sterk verweer, hier heb ik niks op te zeggenquote:
Omdat je nogal overkomt als een gekwetste WoW'erquote:Op woensdag 30 december 2009 03:05 schreef Koko_Banana het volgende:
Waarom is onze KLB-baas zo'n persoon dat alles serieus moet nemen?
quote:Op woensdag 30 december 2009 03:20 schreef Ensaf het volgende:
De topicstarter vergelijkt appels met peren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |