neequote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef CaptainCookie het volgende:
TS, was jij met oud&nieuw ook op WOW?
HET IS AL WOEDSNAG HOOR DUS NIET AVOND MAAR NACHT... BETER OPEN JE JE OGEN HEquote:Op woensdag 30 december 2009 01:10 schreef Aethereal het volgende:
Dit topic is een goede afsluiter van de avond.
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef CaptainCookie het volgende:
Goddamn.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef CaptainCookie het volgende:
ik gebruik geen capslock ik doe al mijn hoofdletters/caps met shift, haha owned nee nee stil gaga ownedquote:
Leuk een vuurwerk effectje dat op 31 tot 2 januari elk uur tevoorschijn komt.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef CaptainCookie het volgende:
Neequote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef CaptainCookie het volgende:
Ga online straatkranten verkopenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:05 schreef Bomil het volgende:
Hallo lieve fokkertjes,
vandaag wil ik klagen over Patch Note 3.3.0
- Level 1 characters no longer start with food or water in their inventory.
WAT THE FUCK? WAAROM HEBBEN ZE DAT WEGGEHAALD IK VOND HET LEUK ALS IK EEN NIEUWE POPEPTJE MAKETE DAT IK WAT WATER EN TE ETEN HAD MAAR DAT HEBEN ZE WEGEHAADL WAAROM, WAAROM HEBEN ZE DAT GEDAAN?!??!/ HOE MOET IK NU LEVELEN ZONDER ETEN EN DRINKN? JA BEDELEN JA! DAN NEOMT IEDEREEN JE NOOB OMDAT JE BEDELT DUS WAT MOET JE NOU HE? GOEDZO BLIZZARD BEN TROTS OP JULLIE! ( OH EN DAT MEENDE IK NIET IK BEN NEIT TROST OP BLIZZARD)
GROETJES BOMIL
Dit is niet echt, toch?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit is echt gewoon treurig.quote:
Wat een nerd ben je ook, het gaat er meer om dat er gasten met oud en nieuw online zijn met dat kneuzen spelquote:Op woensdag 30 december 2009 01:14 schreef Droomert het volgende:
[..]
Leuk een vuurwerk effectje dat op 31 tot 2 januari elk uur tevoorschijn komt.
Niet echt iets bijzonders.
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
sanderterhorst (4 dagen geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam Antwoorden OMG MONGOLS THAT THIS CAN IN THE WOWWERELD!!11!
dus
sanderterhorst (4 dagen geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam Antwoorden OMG MONGOLS THAT THIS CAN IN THE WOWWERELD!!11!
dus
dus
Ja, zó uitgemolken dat ik gewoon door scrol als ik m zie.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:44 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Die komt ook echt in elk WoW-related topic voor...
Hij slaat toch ook telkens de spijker weer op zijn kop? Het is niet alsof WoW spelen triester is dan fok!ken. Eigenlijk is het gewoon hetzelfde.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:44 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Die komt ook echt in elk WoW-related topic voor...
Euh nee in fok zit geen verslavings factor ingebouwd. Ook worden je spelmaten niet beter dan jij als jij niet speelt. En is het meer iets wat je ernaast kan doen. WoW is niet eens een spel. Je hebt er geen skills voor nodig. En de gene die er meer tijd instopt is altijd het sterkst. (mits geen lvl cap). Het is geen echt spel als voetbal. Zelfs geen echte game zoals een shooter, waar je reflexen nodig hebt, of een RTS waar je inzicht voor moet hebben. En een beetje micro moet hebben.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:14 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
Hij slaat toch ook telkens de spijker weer op zijn kop? Het is niet alsof WoW spelen triester is dan fok!ken. Eigenlijk is het gewoon hetzelfde.
Je moet fok! niet zien als een soort van game.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:20 schreef switchboy het volgende:
[..]
Euh nee in fok zit geen verslavings factor ingebouwd. Ook worden je spelmaten niet beter dan jij als jij niet speelt. En is het meer iets wat je ernaast kan doen. WoW is niet eens een spel. Je hebt er geen skills voor nodig. En de gene die er meer tijd instopt is altijd het sterkst. (mits geen lvl cap). Het is geen echt spel als voetbal. Zelfs geen echte game zoals een shooter, waar je reflexen nodig hebt, of een RTS waar je inzicht voor moet hebben. En een beetje micro moet hebben.
Volgens mij zijn er meer mensen die WoW spelen dan mensen die fok!en, al weet ik het niet zeker.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:24 schreef switchboy het volgende:
dat zijn er slechts een handje vol. De rest zit hier net als ik een beetje wanneer ze wat loze uurtjes hebben.
Net alsof iedereen die WoW speelt zijn hele leven eraan spendeertquote:Op woensdag 30 december 2009 02:24 schreef switchboy het volgende:
dat zijn er slechts een handje vol. De rest zit hier net als ik een beetje wanneer ze wat loze uurtjes hebben.
WoW is MMO's zijn de kanker die de PC-gamewereld stuk maakt.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:25 schreef Koko_Banana het volgende:
... als het geen spel is, wat is het dan wel?
Moest ik op een PC-gamefora kijken (wat ik nooit doe), zal ik daar nooit een topic over WoW zien?
Hoe dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:31 schreef switchboy het volgende:
[..]
WoW is MMO's zijn de kanker die de PC-gamewereld stuk maakt.
We hebben er één hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 02:31 schreef switchboy het volgende:
[..]
WoW is MMO's zijn de kanker die de PC-gamewereld stuk maakt.
Ik ben slechts een casual gamer die van een uitdaging houd. Ik denk dat ik in de afgelopen 2 weken misschien 10 uur in een spel heb doorgebracht. dat is dus minder dan een uur per dag en dat in een perriode dat ik vrij ben.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:35 schreef Nikmans het volgende:
[..]
We hebben er één hoor
Een hardcore gamer die mensen voor levenloos komt uitmaken
Dus, wat je eigenlijk zegt is dat het niet underground genoeg is? Als mensen zo'n simpel spel willen spelen zonder uitdaging dan laat ze toch, start R-type 3 nog eens op en wees tevreden.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:35 schreef switchboy het volgende:
Doordat het makkelijk geld verdienen is voor devvers. Die daardoor daar tijd aan besteden en niet aan nieuwe geniale spellen. Het niet echt een game is waar je "goed" in kan zijn. De gene met de meeste tijd in een spel is altijd beter. Het is zeer repetitief. En er komen minder normale spellen door uit omdat het developers wegkaapt.
Wat is het dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:53 schreef switchboy het volgende:
Het is geen spel een spel kan je winnen. Een MMORPG niet.
Sodemieter toch op manquote:Op woensdag 30 december 2009 02:53 schreef switchboy het volgende:
you just lost the gamequote:Op woensdag 30 december 2009 02:53 schreef switchboy het volgende:
Een bezigheid. Je kan er voor jezelf een spel van maken, net als je van vissen een sport kan maken. Maar out-of-the-box is het gewoon geen spel maar een bezigheid.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat is het dan?
Toen ik het speelde ervaarde ik het als een spel. En er waren genoeg aspecten die je onder winnen kon scharen.
Nogmaals.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:57 schreef switchboy het volgende:
[..]
Een bezigheid. Je kan er voor jezelf een spel van maken, net als je van vissen een sport kan maken. Maar out-of-the-box is het gewoon geen spel maar een bezigheid.
En hoezo is Halo bijvoorbeeld dan wel een spel en geen bezigheid?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:57 schreef switchboy het volgende:
[..]
Een bezigheid. Je kan er voor jezelf een spel van maken, net als je van vissen een sport kan maken. Maar out-of-the-box is het gewoon geen spel maar een bezigheid.
quote:Op woensdag 30 december 2009 03:01 schreef switchboy het volgende:
Het is een virtualworld en geen virtualgame
Dat is uit te spelen. Daar ben je na pak em beet 16 uur wel klaar mee. Oke 32 als je voor de 100% score gaat. Je hebt het doel oke dat haal je of dat haal je niet klaar. Je kan winnen of verliezen.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
En hoezo is Halo bijvoorbeeld dan wel een spel en geen bezigheid?
Ik had ook een doel met WoW. Dat kon ik winnen of verliezen. Toen ik mijn doel had bereikt stopte ik met WoW.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:04 schreef switchboy het volgende:
[..]
Dat is uit te spelen. Daar ben je na pak em beet 16 uur wel klaar mee. Oke 32 als je voor de 100% score gaat. Je hebt het doel oke dat haal je of dat haal je niet klaar. Je kan winnen of verliezen.
Net als de sims dat is ook geen spel maar een simulatie. Die kwaadaardig is omdat het mensen de slaaf maakt van virtuele characters. En in al hun behoeften moet voorzien.
Ah neequote:
Je drogredenaties gaan wel heel ver nu.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:08 schreef switchboy het volgende:
Je kan ook van vissen een spel maken. Dat wil niet zeggen dat vissen een spel is.
WoW was en is een geldmachine voor activision-blizzard. Het heeft geen doel en is oneindig en daardoor kwalificeerd het zich niet als spel. Je kan het niet uitspelen.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:11 schreef Siniti het volgende:
WoW was in het begin bedoelt als een spel, dus is het nu ook een spel?
Als ik van jouw redenatie uit moet gaan?
Online games kan je sowieso niet uitspelen idioot, probeer je nu te zeggen dat alle online games geen games zijn maar geldmachines?quote:Op woensdag 30 december 2009 03:13 schreef switchboy het volgende:
[..]
WoW was en is een geldmachine voor activision-blizzard. Het heeft geen doel en is oneindig en daardoor kwalificeerd het zich niet als spel. Je kan het niet uitspelen.
Maar volgens de Van Dale hoef je iets niet uit te kunnen spelen om een spel te zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 03:13 schreef switchboy het volgende:
[..]
WoW was en is een geldmachine voor activision-blizzard. Het heeft geen doel en is oneindig en daardoor kwalificeerd het zich niet als spel. Je kan het niet uitspelen.
Zeg dat dan eerder. Dit is jouw mening.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:21 schreef switchboy het volgende:
Er zijn zat online games die je uit kan spelen. zolang een match duurt. Zelfs bij die gedrochten als Kings of Chaos eindigd een era na zoveel tijd om een winnaar aan te wijzen. De rest is prut en het predicaat game onwaardig.
Dan heeft de van Dale de definitie gewoon foutquote:Op woensdag 30 december 2009 03:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar volgens de Van Dale hoef je iets niet uit te kunnen spelen om een spel te zijn
Zie post #80quote:Op woensdag 30 december 2009 03:24 schreef switchboy het volgende:
[..]
Dan heeft de van Dale de definitie gewoon fout
Jullie vroegen naar de rede dat ik het geen spel vind die heb ik gegevenquote:Op woensdag 30 december 2009 03:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zeg dat dan eerder. Dit is jouw mening.
Stop eens met het presenteren van jouw mening als feit.
Je kunt in WoW battlegrounds doen; die hebben een duidelijk limiet. Ook kun je arena doen, ook een duidelijk limiet. Er zijn ook raids, die hebben ook een duidelijk einde. Je kunt achievements behalen, nogal duidelijk wanneer je ze hebt behaald.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:13 schreef switchboy het volgende:
[..]
World of Warcraft is essentieel voor mensen om aan eten te komen?quote:Op woensdag 30 december 2009 03:10 schreef switchboy het volgende:
Vissen was in het begin essentiëel voor mensen om aan eten te komen. Het werd pas later een sport/spel.
Dat zijn allemaal minigames die je kan doen in die wereld. Het spel is daarna toch niet afgelopen? Het gaat oneindig door en dat maakt mensen kapot. Het is net als die mythe van die gast die door de goden gestraft wordt door tot aan z'n kin tot in de eeuwigheid vastgebonden in het water te staan. Maar het water zakt iedere keer als hij z'n hoofd schuin houd om te drinken. Daar komt WoW ongeveer op neer.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:39 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je kunt in WoW battlegrounds doen; die hebben een duidelijk limiet. Ook kun je arena doen, ook een duidelijk limiet. Er zijn ook raids, die hebben ook een duidelijk einde. Je kunt achievements behalen, nogal duidelijk wanneer je ze hebt behaald.
Mijn vraag aan jou is dus of je weet waar je het over hebt. Je hebt geen enkel verstand van hetgeen je beoordeelt.
Ik hoop dat je gewoon aan het trollen bent, anders echtquote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef switchboy het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal minigames die je kan doen in die wereld. Het spel is daarna toch niet afgelopen? Het gaat oneindig door en dat maakt mensen kapot. Het is net als die mythe van die gast die door de goden gestraft wordt door tot aan z'n kin tot in de eeuwigheid vastgebonden in het water te staan. Maar het water zakt iedere keer als hij z'n hoofd schuin houd om te drinken. Daar komt WoW ongeveer op neer.
Tevens:
[ afbeelding ]
Dus elke online spel maakt ook mensen kapot?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef switchboy het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal minigames die je kan doen in die wereld. Het spel is daarna toch niet afgelopen? Het gaat oneindig door en dat maakt mensen kapot. Het is net als die mythe van die gast die door de goden gestraft wordt door tot aan z'n kin tot in de eeuwigheid vastgebonden in het water te staan. Maar het water zakt iedere keer als hij z'n hoofd schuin houd om te drinken. Daar komt WoW ongeveer op neer.
Tevens:
[ afbeelding ]
Heel dit topic lang al. Alleen nu ben ik ontmaskerdquote:Op woensdag 30 december 2009 15:39 schreef Chau het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gewoon aan het trollen bent, anders echt!
gelukkig maarquote:Op woensdag 30 december 2009 15:51 schreef switchboy het volgende:
[..]
Heel dit topic lang al. Alleen nu ben ik ontmaskerd
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Switchboy, aan je FoBo te zien ben jij wel het stereotype WoW-speler
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |