Ik deel je aversie jegens verzekeringen, maar dit is natuurlijk niet de oplossingen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:52 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Als je tandarts zn geld wilt dan schrijft ie gewoon lekker uit op codes die de verzekering vergoed. Doet de mijne ook. Laat die verzekeringen (lees: zakkenvullers) maar lekker de P krijgen.
Volgens mij ook. En dan sluiten ze de tand waar TS een implantaatvervanging voor wil/nodig heeft vaak uit.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:38 schreef klusfoobje het volgende:
geld er voor die tandarts aanvullingen niet dat je een keuring moet hebben gehad oid? en dat je de eerste periode niet kunt claimen?
Natuurlijk is dat wel de oplossing. Ik verzeker me, betaal daar dik voor en verwacht daar gewoon hulp voor, net als eerst. We zouden er beter van worden, niet slechter. Dus dat is niet mijn probleem. Opdonderen met dat schijnheilige gewauwel van de overheid. Dus: of we worden er beter van OF ze draaien het terug. Dat zullen ze niet zelf doen, dus moeten we ervoor de straat op. En met dat internetvolk van nu kunnen we dat wel vergeten en dus doen ze precies wat ze zelf willen.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:27 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik deel je aversie jegens verzekeringen, maar dit is natuurlijk niet de oplossingen.
Verzekeringnemers gaan hierdoor met z´n allen gewoon meer betalen.
De oplossing is zo min mogelijk verzekeren en zelf gaan sparen voor het tandarts gedeelte.
Iets wat makkelijk kan met een gezond gebit, een slecht gebit heeft toch niks aan de "sigaar uit eigen doos" instap/tand/basis 250 oid.
(Ben er dit jaar weer ingetrapt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |