Jij ook een goedemorgen.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:45 schreef jjstyle333 het volgende:
Goedenmorgen
Hier bijna niks te doen op werk.
vanavond Apocalypse now op tv :-)
Vanmorgen las ik:quote:Op woensdag 30 december 2009 00:47 schreef ACT-F het volgende:
Dat valt mee, ik heb heel weinig gedronken. Een kennis van me had zijn vader thuis gebracht die van de fiets afgedonderd was. Hijzelf had gedronken en de politie is er achteraan gereden. Hij heeft gewoon bekend, maar de politie kreeg een spoedmelding binnen waardoor ze hem lieten gaan. Wat een mazzel!!!
Eerste klas sukkel dat je rondlooptquote:Gewaarschuwde Gorenaar toch gepakt
woensdag 30 december 2009 11:03
Surveillerende agenten hebben vannacht het rijbewijs ingenomen van een 28-jarige Gorenaar. Hij werd met drank op aangehouden op het Kerkplein omstreeks half drie nadat hij al eerder door de politie werd staande gehouden. Dat gebeurde anderhalf uur eerder en ook toen was er al een vermoeden dat er drank in het spel was. Doordat de agenten een andere melding voorrang moesten geven kwam de man er in eerste instantie met een waarschuwing vanaf. Die bleek tegen dovemansoren gericht want later werd de man weer drijdend aangetroffen en toen had de hermandad wel tijd om de man te laten blazen. Een ademanalyse wees 1,1 promille uit. Omdat de man beginnend bestuurder is, werd zijn rijbewijs ingevorderd.
Goedemorgenquote:Op woensdag 30 december 2009 12:08 schreef ReMcOrE het volgende:
middag
zo maar eens een poging doen tot huiswerk maken...
Hoiiquote:Op woensdag 30 december 2009 12:11 schreef Robinhoo het volgende:
goeiedag
Heu hier er nog 1quote:Op woensdag 30 december 2009 12:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik lijk wel het goedemorgen comité, maar ik verveel me gewoon.
overdag kijken naar carbid schieten in Vriezenveen, begin van de avond daar eten met schoonfamilie, dan terug naar Haaksbergen, ff bij m'n ouders zitten, voor 12-en verzamelen bij kameraad met de hele groep en daar de jaarwisseling vieren + vuurwerk afsteken en iets voor 1 richting het café voor de het Nieuwjaarsfeestje daarquote:Op woensdag 30 december 2009 12:14 schreef jjstyle333 het volgende:
mensen nog plannen voor oud en nieuw?
Nee, ik ga niet uit, Ik blijf thuis en mijn dochter is ook hier.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:14 schreef jjstyle333 het volgende:
Mac, bij preston palacequote:Op woensdag 30 december 2009 12:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waar als ik vragen mag? En nee, ik kom niet langs.
De Mac?!quote:
Nu kom je wel langsquote:Op woensdag 30 december 2009 12:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De Mac?!Lekker broodje hamburger en kleine vanille milkshake.
Als het nou mooi weer was.... maar ik ga met deze natte zooi liever niet naar buiten.quote:
's avonds naar vrienden van mij. Daar waar we heen gaan zijn behoorlijk rijk, wonen op Buursink Es (voor de mensen die dat niet kennen, dat is een rijke villawijk in Enschede), en daar heeft de buurt geld ingezameld. In totaal tegen de 10.000 euro aan, en dan hebben we mooi proffesioneel vuurwerk waar we naar mogen kijkenquote:Op woensdag 30 december 2009 12:14 schreef jjstyle333 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |