SATANKLAAS \m/quote:Op woensdag 30 december 2009 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aj 't over d'n duuvel hebt

jij niet?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien wil Justin wel naast je gaan liggen

quote:Op woensdag 30 december 2009 00:39 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb gewoon branderige ogen van de sneeuw

denk dat t je adem is die teveel alcohol bevat. warme lucht stijgt hequote:Op woensdag 30 december 2009 00:39 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb gewoon branderige ogen van de sneeuw

Da's best wel langquote:Op woensdag 30 december 2009 00:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ongeveer een maand volgens mij

quote:Op woensdag 30 december 2009 00:41 schreef Redbaron het volgende:
denk dat t je adem is die teveel alcohol bevat. warme lucht stijgt he

Nee okee, maar een maand. Qua tijdquote:Op woensdag 30 december 2009 00:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
voor Australie vind ik dat niet zo heel lang eigenlijk

Als ie op de fiets was vind ik dat nazipraktijken van de blauwpetten.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]

Dat valt mee, ik heb heel weinig gedronken. Een kennis van me had zijn vader thuis gebracht die van de fiets afgedonderd was. Hijzelf had gedronken en de politie is er achteraan gereden. Hij heeft gewoon bekend, maar de politie kreeg een spoedmelding binnen waardoor ze hem lieten gaan. Wat een mazzel!!!

Nee met de auto natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2009 00:49 schreef Redbaron het volgende:
Als ie op de fiets was vind ik dat nazipraktijken van de blauwpetten.

Ik moet je warm houdenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |