abonnement Unibet Coolblue
pi_254617
Het gerucht gaat dat de bus al in Enschede staat.

De geruchten gaan in Enschede de ronde dat de Bus al op de plek staat. [edit: dit is waarschijnlijk toch niet waar]
De Bus komt te staan in een enorme grote hal, dus kan je er niet van buitenaf in, het zal streng bewaakt worden. De hal is in aanbouw voor "Miracle Planet", een groot terrein voor accomodatie. Het is in het buitengebied van Enschede, dicht bij de Universiteit Twente (UT). De hal staat naast het ARKE stadion van FC.Twente.

Bron: GVvD

[Dit bericht is gewijzigd door Indy J. (Datum 23 Maart 2000).]

  maandag 27 maart 2000 @ 00:10:00 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_254618
De Bus is gearriveerd op de Enschedese recreatieboulevard Miracle Planet. Zoals al eerder hier was vermeld, had De Bus enige vertraging omdat men, uit angst voor rellen, eerst de voetbalwedstrijd tussen FC Twente en FC Utrecht wilde afwachten, alvorens tot de verplaatsing over te gaan. De Bus staat gestald in de nog in aanbouw zijnde attractie Moon Dessert. `De tv-kijker moet de indruk krijgen dat de bus op de maan staat`, zegt PR-manager C. Brandssma van Miracle Planet. Volgens schema zal De Bus hier een week blijven staan.De volgende locatie zou LOPIK bij Utrecht gaan worden.

BRON Email en http://www.debusop6.com/

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_254619
Volgens mij is Miracle Planet degene die de fl. 6000,-- voor Tessa heeft betaald. En daar krijgen ze nu een beetje reclame voor terug...
Je kunt niet alles hebben...
  maandag 27 maart 2000 @ 12:49:00 #4
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_254620
Kunnen ze Tessa niet live een liposuctie zonder verdoving laten. Levert leuke beelden op en misschien durf je er dan nog een keer naar te kijken voordat je die kwabben in 3d op je af ziet komen
I'm getting too old for this....
  maandag 3 april 2000 @ 09:15:00 #5
272 R@b
No-nonsens
pi_254621
De Bus staat dus nog steeds in Enschede. In een of ander godvergeten Big-Brother groepje op usenet kwam ik een url tegen van de bus in enschede. Daar staan foto's op en filmpjes van de bus bij miracle planet. De foto's heb ik iets verkleind op mijn page gezet. de heleboel is terug te vinden hier http://debusinenschede.da.ru/

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 3 april 2000 @ 09:17:00 #6
272 R@b
No-nonsens
pi_254622
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')