Neem maar een abo, kun je ze in Excel zetten en een taartdiagram maken.quote:
Ik had een abo, maar je kan niet zien wie ze gezet heeftquote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Neem maar een abo, kun je ze in Excel zetten en een taartdiagram maken.
Zo dus:quote:Op woensdag 30 december 2009 00:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik had een abo, maar je kan niet zien wie ze gezet heeftEnkel de datum en de note zelf.
Oh, dan moet je maar mod worden, dan zie je de namen wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik had een abo, maar je kan niet zien wie ze gezet heeftEnkel de datum en de note zelf.
Dankzij deze motiverende post ga ik voor elk mogelijk subforum een sollicitatie insturen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, dan moet je maar mod worden, dan zie je de namen wel.
Ik zou een open solli doen voor ONZ, er is nu toch niemand, dus die kunnen wel wat hulp gebruiken.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dankzij deze motiverende post ga ik voor elk mogelijk subforum een sollicitatie insturen.
ik zal het topic zo wel dichtgooienquote:Op woensdag 30 december 2009 00:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou een open solli doen voor ONZ, er is nu toch niemand, dus die kunnen wel wat hulp gebruiken.
Waarom, het is hier gezelliger dan in die andere SC.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal het topic zo wel dichtgooien_!
dat vraag je mijquote:Op woensdag 30 december 2009 00:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom, het is hier gezelliger dan in die andere SC.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom, het is hier gezelliger dan in die andere SC.
quote:
ja hier wel jaquote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
In ONZ ben ik ook gewoon user, net als jij.
wowquote:Op woensdag 30 december 2009 00:56 schreef RacerDKB het volgende:
Als die andere vol zit gaan we hier wel verder.
quote:
trustequote:
Trustequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |