blijkbaarquote:
Echt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef Djarum het volgende:
[..]
blijkbaar![]()
maar om erop in te gaan, het is niet om te checken of je idioot bent, het is om automatische scripts tegen te houden zodat er niet constant een formulier wordt gesubmit met allemaal "loze" info.
Op deze manier test een site of je een mens bent of niet
Ja.quote:
ja, weer wat geleerd op deze koude dinsdagavondquote:
Ik gebruik altijd het knopje met de luidspreker. Maar dan hoor ik een soort "bleep" ergens uit de kast van mijn PC. Lijkt wel iets van het moederbord ofzo...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
doorgaans is er een knopje om een nieuwe op te vragen als de huidige onleesbaar is.
ach, dan nog. ik heb ook vaak zitten te ruziën met de L-l, i-I, 8-B of de 4-A... met die leuke code;s lijken deze letters/cijfers allemaal op elkaar..quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
doorgaans is er een knopje om een nieuwe op te vragen als de huidige onleesbaar is.
Dat lijkt me juist makkelijker voor een computer om te berekenenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Iblis het volgende:
Zo zijn ze mooier natuurlijk:
[ afbeelding ]
Moet-ie het wel kunnen parsen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist makkelijker voor een computer om te berekenen
Lijkt me makkelijker dan (re)CAPTCHA parsen.quote:
Ik snap nooit waarom het er niet bij staat waar het voor is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja, weer wat geleerd op deze koude dinsdagavond
En als je nou lelijke mensen "hot" vind?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij deze maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |