Jij wel maar ik heb mijne nog steeds nietquote:Op woensdag 30 december 2009 14:47 schreef KoekjesTwister het volgende:
Ik heb zojuist via de post een tijdelijke OV-kaart gehad!
Mijn echte komt binnenkort. Maar nu kan ik tenminste reizen!
Had iemand voor mij dus ook waardoor ik ook maar afdroopquote:Op woensdag 30 december 2009 15:14 schreef Meddo het volgende:
Net ook proberen op te laden![]()
Ik zo bij de automaat mijn kaartje er in --> scherm: kaart herkend --> ik klikken op bestelling ophalen --> scherm: bestelling ophalen --> scherm: bestelling ophalen --> scherm: bestelling ophalen --> scherm: bestelling ophalen
Na een paar minuten maar allerlei knopjes ingedrukt, kaart eruit gehaald... maar niks hielp![]()
Ben maar weer weggegaan; een kapotte automaat achter latend
Nee, ik had gewoon een aanvraagformulier aangevraagd en heb die tijdelijke kaart samen met mijn aanvraagformulier gekregen..quote:Op woensdag 30 december 2009 15:35 schreef Exterminator het volgende:
Diegene die deze tijdelijke kaart ontvangen... Hebben jullie deze speciaal aangevraagd of...?
Bij mij was ook een C1000quote:Op woensdag 30 december 2009 15:33 schreef Cerasus het volgende:
[..]
Had iemand voor mij dus ook waardoor ik ook maar afdroop
Bij automaten van de NS kan je NIET je reisproducten ophalen!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:53 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik was toevallig op het station dus probeerde ook alvast op te halen. Alleen moest ik mijn kaart er niet in doen maar gewoon tegen de sensor houden, toen geklikt op bestelling ophalen en toen ging hij laden, komt ie na 10 seconde aan van dat er niks is om op te halenMoet dus tot 1 januari wachten neem ik aan
Precies zoals verwacht. Ze geven elkaar de schuld.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:35 schreef ChipsZak. het volgende:
http://www.lsvb.nl/pers/291009-chaos-rond-ovchipkaart-vo.html
Proberen op je papieren kaart van 2009 te reizen, anders wordt het kaartjes kopen. Heb je überhaupt wel zo'n ding aangevraagd?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:50 schreef r--obert het volgende:
Ik heb alleen nog een papieren ov kaart nog geen tijdelijke of niks, wat moet ik nu doen als ik maandag weer wil reizen?
Ben dus blijkbaar niet de enige waar het fout is gegaan, ik heb 'm 4dec ook voor de tweede keer aangevraagd. Heb nu helaas nog steeds geen kaartquote:Op woensdag 30 december 2009 18:53 schreef r--obert het volgende:
Ik heb voor kerst de ov chipkaart aangevraagd voor de tweede keer!
Ja, bij mij werkt het alleen momenteel nietquote:Op woensdag 30 december 2009 19:56 schreef VegaKip het volgende:
http://www.ov-chipkaart.n(...)npkaart/adresvinder/
Ik moet hier toch zoeken 'bestellingen ophalen'?
Bij mij werkt het in ff en chrome nu ook niet, maar in IE welquote:Op woensdag 30 december 2009 20:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja, bij mij werkt het alleen momenteel nietVan de week nog wel.
Ik gebruik ook Chrome inderdaad, wel apart, van de week werkte dat wel gewoon. En ik heb het idee dat die adressen niet helemaal kloppen. Zo kan ik volgens die lijst ook hier naar een postkantoor die al meer dan een maand weg is.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:02 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Bij mij werkt het in ff en chrome nu ook niet, maar in IE wel![]()
Daar staan toch echt de AH's waar ik al geweest ben...Vaag dat ze er niks van wetenVolgende week maar weer proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |