abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76222785
Net ook proberen op te laden

Ik zo bij de automaat mijn kaartje er in --> scherm: kaart herkend --> ik klikken op bestelling ophalen --> scherm: bestelling ophalen --> scherm: bestelling ophalen --> scherm: bestelling ophalen --> scherm: bestelling ophalen

Na een paar minuten maar allerlei knopjes ingedrukt, kaart eruit gehaald... maar niks hielp

Ben maar weer weggegaan; een kapotte automaat achter latend
You dream it, I live it.
pi_76222901
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:47 schreef KoekjesTwister het volgende:
Ik heb zojuist via de post een tijdelijke OV-kaart gehad!

Mijn echte komt binnenkort. Maar nu kan ik tenminste reizen!
Jij wel maar ik heb mijne nog steeds niet
Morgen is toch echt de laatste dag -.- Kl*te ov chipkaart -.-
pi_76223093
Heb mijn tijdelijke ook net binnen gekregen!!
pi_76223572
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:14 schreef Meddo het volgende:
Net ook proberen op te laden

Ik zo bij de automaat mijn kaartje er in --> scherm: kaart herkend --> ik klikken op bestelling ophalen --> scherm: bestelling ophalen --> scherm: bestelling ophalen --> scherm: bestelling ophalen --> scherm: bestelling ophalen

Na een paar minuten maar allerlei knopjes ingedrukt, kaart eruit gehaald... maar niks hielp

Ben maar weer weggegaan; een kapotte automaat achter latend
Had iemand voor mij dus ook waardoor ik ook maar afdroop
pi_76223636
Diegene die deze tijdelijke kaart ontvangen... Hebben jullie deze speciaal aangevraagd of...?
pi_76224062
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:35 schreef Exterminator het volgende:
Diegene die deze tijdelijke kaart ontvangen... Hebben jullie deze speciaal aangevraagd of...?
Nee, ik had gewoon een aanvraagformulier aangevraagd en heb die tijdelijke kaart samen met mijn aanvraagformulier gekregen..
pi_76224376
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:33 schreef Cerasus het volgende:

[..]

Had iemand voor mij dus ook waardoor ik ook maar afdroop
Bij mij was ook een C1000 Maar dat zal toch niks uit moeten maken...

Was overigens de enige in een straal van 10 km en ik had geen zin om ergens anders heen te rijden.
You dream it, I live it.
  woensdag 30 december 2009 @ 16:28:36 #158
172503 Marthh
Dude. Relax.
pi_76225887
Waar moet je de kaart activeren ??
pi_76226368
Bij een ophaalpunt. Zie deze pagina voor de precieze locaties.
pi_76226690
Waarom lezen sommige mensen de OP niet?

Lekker in het wilde weg vragen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76226910
Ik was toevallig op het station dus probeerde ook alvast op te halen. Alleen moest ik mijn kaart er niet in doen maar gewoon tegen de sensor houden, toen geklikt op bestelling ophalen en toen ging hij laden, komt ie na 10 seconde aan van dat er niks is om op te halen Moet dus tot 1 januari wachten neem ik aan
pi_76227934
Hoe kan ik zien of er op de tijdelijke abbo een week of weekend OV staat?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_76228869
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:53 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik was toevallig op het station dus probeerde ook alvast op te halen. Alleen moest ik mijn kaart er niet in doen maar gewoon tegen de sensor houden, toen geklikt op bestelling ophalen en toen ging hij laden, komt ie na 10 seconde aan van dat er niks is om op te halen Moet dus tot 1 januari wachten neem ik aan
Bij automaten van de NS kan je NIET je reisproducten ophalen!
pi_76230323
Ik heb het net weer geprobeerd en nu ging het helemaal goed!

Stonden wel weer een paar mensen in de rij die hoofdschuddend weg zijn gelopen, wss omdat er niks op viel te halen..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 30 december 2009 @ 18:35:15 #165
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_76230523
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_76230709
quote:
Precies zoals verwacht. Ze geven elkaar de schuld.

Als het nou 1 organisatie was...
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76231002
Ik heb alleen nog een papieren ov kaart nog geen tijdelijke of niks, wat moet ik nu doen als ik maandag weer wil reizen?
pi_76231054
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:50 schreef r--obert het volgende:
Ik heb alleen nog een papieren ov kaart nog geen tijdelijke of niks, wat moet ik nu doen als ik maandag weer wil reizen?
Proberen op je papieren kaart van 2009 te reizen, anders wordt het kaartjes kopen. Heb je überhaupt wel zo'n ding aangevraagd?
pi_76231103
Ik heb voor kerst de ov chipkaart aangevraagd voor de tweede keer!
pi_76231396
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:53 schreef r--obert het volgende:
Ik heb voor kerst de ov chipkaart aangevraagd voor de tweede keer!
Ben dus blijkbaar niet de enige waar het fout is gegaan, ik heb 'm 4dec ook voor de tweede keer aangevraagd. Heb nu helaas nog steeds geen kaart
pi_76234081
http://www.ov-chipkaart.n(...)npkaart/adresvinder/

Ik moet hier toch zoeken 'bestellingen ophalen'?
pi_76234342
quote:
Op woensdag 30 december 2009 19:56 schreef VegaKip het volgende:
http://www.ov-chipkaart.n(...)npkaart/adresvinder/

Ik moet hier toch zoeken 'bestellingen ophalen'?
Ja, bij mij werkt het alleen momenteel niet Van de week nog wel.
pi_76234409
quote:
Op woensdag 30 december 2009 20:01 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ja, bij mij werkt het alleen momenteel niet Van de week nog wel.
Bij mij werkt het in ff en chrome nu ook niet, maar in IE wel
Daar staan toch echt de AH's waar ik al geweest ben...Vaag dat ze er niks van weten Volgende week maar weer proberen
pi_76234506
quote:
Op woensdag 30 december 2009 20:02 schreef VegaKip het volgende:

[..]

Bij mij werkt het in ff en chrome nu ook niet, maar in IE wel
Daar staan toch echt de AH's waar ik al geweest ben...Vaag dat ze er niks van weten Volgende week maar weer proberen
Ik gebruik ook Chrome inderdaad, wel apart, van de week werkte dat wel gewoon. En ik heb het idee dat die adressen niet helemaal kloppen. Zo kan ik volgens die lijst ook hier naar een postkantoor die al meer dan een maand weg is.
pi_76236351
Ik heb nog een paar vraagjes die nog niet zijn beantwoord. Kan iemand mij uitleggen wat precies het verschil tussen het tijdelijk studentenreisproduct en het officiele studentenreisproduct is? Ik heb al een ov chipkaart sinds het begin van het jaar. Als ik in amsterdam gebruik maak van de metro zie ik steeds verschijnen dat ik een studentenreisproduct week variant heb die tot 31-12-2012 geldig is. Hoe kan dit dan een tijdelijk reisproduct zijn als het zolang geldig is? In de folder die bij de ov-chipkaart zat, is er geen woord gerept over een tijdelijk reisproduct. het enige dat er stond is dat als je geen recht meer hebt op studiefinanciering je het studentenreisproduct er af moet halen. Hoe kan een controleur straks zien of je een tijdelijk studentenreisprouct hebt of een officieel studentenreisproduct? Want bij het lezen van de ov chipkaart staat alleen studentenreisproduct week variant geldig tot 31-12-2012. Er staat helemaal geen info over dat het tijdelijk is. Wat gebeurt er als je niet in januari het officiele product ophaalt? Ik denk niet dat de geldigheidsdatum verandert. Het enige wat zou kunnen is dat de kaart helemaal wordt geblokkerd. Maar waarom worden studenten verzocht om het studentenreisproduct er af te laten halen bij ov chipkaart balies, als ze het toch automatisch er af kunnen halen? Dit laatste is toch een beetje tegenstrijdig.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')