Wat ik heb begrepen van de NS medewerker is dat je bij de NS nog steeds een 40% kortingskaart moet kopen (omdat inderdaad daar het saldo (nog niet) werkt)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:16 schreef Tom_88 het volgende:
Ik heb ook een tijdelijke studenten ov-chipkaart. Overal staat, vergeet niet voldoende saldo op je chipkaart te zetten als je niet vrij reizen hebt, dus zet ik er gelijk 10 euro op, blijkt dat niet te gelden voor je tijdelijke kaart.![]()
Waarom kan ik er dan uberhaupt geld op zetten als het door de week toch gratis reizen is en in het weekend niet te gebruiken is.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:57 schreef Valinor het volgende:
Vandaag (feestdag dus weekendtarief) reisde ik met mijn ov-chipkaart, boom 1,21!!!!! bijna het dubbele.
Bij de HTM had je niet in moeten checken; ik vermoed dat je nu tegen vol tarief gereisd hebt.quote:in den haag
Je moet je studentenchipkaart die je nu al hebt blijven gebruiken. Je moet hier nog wel het abonnement voor 2010 opladen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:22 schreef Curls het volgende:
Het is me nu nog niet helemaal duideiljk, OV in 2010. Ik heb nu zowel een OV jaarkaart als een OV studentenchipkaart. Ik woon in Rotterdam en ga elke dag met de metro. Mijn vraag is nu, moet ik een nieuwe OV-studentenchipkaart ophalen, of kan ik gewoon mijn oude blijven gebruiken?
Kan iemand hier wat opheldering over geven?
Je zet het reisrecht op de kaart stop. De kaart blijf je houden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:49 schreef Fortitudo het volgende:
Hoe gaat het in zijn werk als je naar het buitenland gaat voor halfjaar om daar te stuxderen? Moet je dan je kaart tijdelijk inleveren ofzo?
Altijd lekker, die uitzonderingen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:35 schreef Tochjo het volgende:
[..]
[..]
Bij de HTM had je niet in moeten checken; ik vermoed dat je nu tegen vol tarief gereisd hebt.
en waar kun je dit doen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:51 schreef Meddo het volgende:
[..]
Je zet het reisrecht op de kaart stop. De kaart blijf je houden.
Dat gebeurt volgensmij automatisch, je hoeft niks te doen. Naja wel voldoende saldo hebben voor je reis.quote:
Ben er net ook doorheen gekomenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:58 schreef Judeljuud het volgende:
Jaaaa!!"Al onze medewerkers zijn in gesprek...een ogenblik geduld alstublieft..."
14.23 uur: mijn aanvraag van oktober is niet verwerkt/onvindbaar.Ze gaan me nu per mail op de hoogte houden. Reiskosten kunnen niet gedeclareert worden.
Moest je het mailtje van de aanvraag ook laten zien of deed je dan gewoon? Ik heb geen enkel mailtje ontvangen(naja misschien wel maar die kloppen niet echt volgensmij).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Gisteren in de bus heb ik mijn oude ov-kaart laten zien en het mailtje waarop stond dat ze mn aanvraag ontvangen hebben. Dat was goed genoeg. Jeuh. Nu maandag zo naar Utrecht proberen te komen en dan wacht ik daar maar weer af.
Eergisteren heb ik de ov-kaartenmakers aan de telefoon gehad, maar die konden mn aanvraag nog niet terugvinden en ik moest nog even geduld hebben. Misschien heb ik post ontvangen op mn studentenkamer, daar hoop ik nog op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |