Oi. Zou meneer Mo weleens kleren dragen van Mo?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gefelie Mo en MrMo-couple!Of Wolf en MevrouwdeWolf
Wolf en Schaap.
![]()
[ afbeelding ]
Sexeehhhhquote:Op woensdag 30 december 2009 11:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij is niet heel duidelijk en de details zoals een asymmetrische hak vallen een beetje weg.
[ afbeelding ]
Indianenrokje? My long lost sisterquote:Op woensdag 30 december 2009 11:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij is niet heel duidelijk en de details zoals een asymmetrische hak vallen een beetje weg.
[ afbeelding ]
*hug*quote:Op woensdag 30 december 2009 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Indianenrokje? My long lost sister![]()
![]()
Ondanks dat ik niet van puntneuzen houd, vind ik die bandjes om de voet wel heel tof!
*prr*quote:Op woensdag 30 december 2009 11:41 schreef loveli het volgende:
[..]
*hug*
Die rok was een tientje. In guldens.
Ik draag nu* de oude motorbroek van MoBlo...quote:Op woensdag 30 december 2009 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi. Zou meneer Mo weleens kleren dragen van Mo?
/flauw
Hij valt bij mij gelukkig iets langerquote:Op woensdag 30 december 2009 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh! Kort Sarabi! Durf je dat aan?Wel helemaal in style
.
Misschien wel handig jaquote:Op woensdag 30 december 2009 12:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij valt bij mij gelukkig iets langer
Misschien dat ik er nog een fel gekleurde hotpants onderdraag voor het geval als ik een keertje buk ofzo
Kunnen we je nou wel vertrouwen?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:33 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik draag nu* de oude motorbroek van MoBlo...
* Nou ja, niet nu, maar als ik op de motor zit....
Hou van je wil je nooit meer kwijt naughty toy boy?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo is ontzettend onbetrouwbaar
owh.. wacht.. euh....
*hoort nu naast zich: HUH? HMM..!*hvj wjnmk ntb!
Klinkt ook leuk!quote:Op woensdag 30 december 2009 12:48 schreef _Calimero_ het volgende:
Leuk Sarabi, idd wel kort, maar erg vrolijk met al die kleurtjes!
Ik had zaterdag naar de 80's party een zwart jurkje met riem, paarse panty + beenwarmers en een pruik met blonde krullen, en een zilveren haarbandje met pailletjes
Hoe vallen de maten op die site? Heb een leuk jurkje gespot voor carnavalquote:Op woensdag 30 december 2009 12:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt ook leuk!
Ik weet nog niet of ik bij dit jurkje paarse panty en zwarte pumps doe
Of zwarte panty en roze laarsen(lekker fout)
Ik loop soms met de fiets, rugzak voor de zware spullen en dan tassen aan het stuur (ik moet nog snelbinders kopen). Maar ik woon 500 meter van de winkel af, dus ik hoef niet ver. En het sneeuwt niet (wel regen).quote:Op woensdag 30 december 2009 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bareuh! Kwam net tot de conclusie dat ik vandaag alle boodschappen voor oud & nieuw moet halen, plus extra meuk voor 1 januari want dan is de AH dicht, en bollen. Lopend. Door de sneeuw. Of lopend met de fiets in de hoop befietsbare stukken tegen te komen. Vriend moet gewoon werken dus kan niet helpen![]()
*zet heldinnenpetje op*
Het enige wat hier wit was, was de mist vanochtend. En dat was eigenlijk nog meer grijs dan wit...quote:Op woensdag 30 december 2009 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bareuh! Kwam net tot de conclusie dat ik vandaag alle boodschappen voor oud & nieuw moet halen, plus extra meuk voor 1 januari want dan is de AH dicht, en bollen. Lopend. Door de sneeuw. Of lopend met de fiets in de hoop befietsbare stukken tegen te komen. Vriend moet gewoon werken dus kan niet helpen![]()
*zet heldinnenpetje op*
you can doooooooo itquote:Op woensdag 30 december 2009 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
*zet heldinnenpetje op*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |