als je het goed doet proef je het rond die tijd niet écht meerquote:Op woensdag 30 december 2009 11:07 schreef Wolve000 het volgende:
Ja.... nog 2 dagen lekkere thee....
En champagne vind ik zelfs op 31 december 's-avonds niet echt lekker...
Hoeveel suiker gooi je er normaal in dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:07 schreef Wolve000 het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:08 schreef Wolve000 het volgende:
Brak aan het nieuwe jaar beginnen, kan het daarna alleen nog maar beter worden.
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je het goed doet proef je het rond die tijd niet écht meer
Twee schepjes. En dat wordt er eerst maar eens eentje. Misschien ooit door te trekken naar niks. Maar zoetjes zijn echt niet aan mij besteed...quote:Op woensdag 30 december 2009 11:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoeveel suiker gooi je er normaal in dan?![]()
Je hebt vast toch wel smaakjes die je ook zonder lekker vind?
Moet je goeie kopenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:07 schreef Wolve000 het volgende:
Zoetjes begrijp ik ook niet zo inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Twee schepjes. En dat wordt er eerst maar eens eentje. Misschien ooit door te trekken naar niks. Maar zoetjes zijn echt niet aan mij besteed...
En in hus hebben we alleen (echte) Engelse thee. En op het werk hebben we ook alleen gewone thee, dat is het enige compromis dat iedereen lekker vindt.
evy 1 is tot 5 km toch? dan zit ik daar nu ook bijna aan het einde denk ik (omgerekend, want ik loop niet met evy)quote:Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
actief hoor Cali!![]()
kom net mn bed uit, moet er nog niet aan denken
1 januari gaan we weer, hebben bijna serie 1 van Evy af, en dan door met serie 2, op naar de 10km
Ik gooi altijd een schep zoetstof in mijn brintaquote:Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Twee schepjes. En dat wordt er eerst maar eens eentje. Misschien ooit door te trekken naar niks. Maar zoetjes zijn echt niet aan mij besteed...
En in hus hebben we alleen (echte) Engelse thee. En op het werk hebben we ook alleen gewone thee, dat is het enige compromis dat iedereen lekker vindt.
80quote:Op woensdag 30 december 2009 11:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat dus
Maar ik mag geen 80 euro meer aan champagne uitgeven van mijn vriendje
Het was ook als een cadeautje bedoelt, normaal zou ik het ook niet zo snel kopenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
80dan heb ik toch liever een paar laarzen
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
80dan heb ik toch liever een paar laarzen
Fotooooquote:Op woensdag 30 december 2009 11:28 schreef loveli het volgende:
Paar jaar geleden in december zag ik geweldige schoenen in net niet mijn maat en veel te duur. Dus ik passen voor de kick, om te weten dat ze super tof, maar toch te krap waren. Ermee naar de spiegel gelopen, minder krap dan ik dacht! En nog redelijk comfortabel voor kunstwerkjes met een hak van 10 cm.
Aan m'n banksaldo gedacht, spijtig de schoenen uitgetrokken en teruggegeven aan de verkoopster. Met het idee dat ik verstandig was liep ik de winkel uit.
December, eindejaarsbonus, creditcard...
Anyway, ik heb een paar kick ass schoenen van Karl Lagerfeld
(fles champagne per stuk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |