Ik kan d'r wel tegen, lutserquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:09 schreef Neroje het volgende:
Ach gut, TS kan niet tegen veranderingen...![]()
Kusje erop?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef TNA het volgende:
Jij bent inderdaad een enorme aanvulling met je krankzinnige obsessie voor seksuele fantasieën.
Heb je je eigen OP wel gelezen? Staat vol met zielige smileys en verhalen over hoe gaaf KLB vroeger wel niet was...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik kan d'r wel tegen, lutserleer lezen!
Ik vind het gewoon ietwat jammer dat ik / of de users (ik kan het niet plaatsen) zeg maar verander en dat FOK! dan op de een of andere manier minder leuk wordt
Jij bent een kankernoob, jij merkt het pas over 5 jaar, vuige hoerenzoonquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef Neroje het volgende:
[..]
Heb je je eigen OP wel gelezen? Staat vol met zielige smileys en verhalen over hoe gaaf KLB vroeger wel niet was...
Dank je sweety, deze in vasjien doordrenkte tissues maken mijn avond.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:12 schreef ynuhh het volgende:
Hier heb je tissues.
Het komt wel goed, schatje.
Prima, zal ik dit topic dan nog eens omhoog schoppenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij bent een kankernoob, jij merkt het pas over 5 jaar, vuige hoerenzoon![]()
![]()
Helaas heb ik die hoogtijdagen van KLB gemistquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:07 schreef RickoKun het volgende:
Het is allemaal zoe voorspelbaar, waar blijven die topiques die volgepainted werden met harde shit?
Tegenwoordig alleen maar van die poepopmerkingen of alleen paints in de OP!
Ik weet het, bowa, ik ga tegen je in wat dit betreft
Maar toch zie ik niet meer de harde kern met gevulde painttopics (mensen die het zelf painten, geen 4chan shizzle).
Ik mis die hendig gediscussieer topics van baajguardian, de plaatjesklaagtopics van boomlaars of bijvoorbeeld de reltopics van ananas of jordeeehof van die bazenposts van herald
Helaasch worden userts oud en verlaten ze FOK!, of verandert de stijl van dit soort top posters, of in de meest erge zin, een compleet nieuwe generatie van users met hun eigen humor
De meeschten zijn nu weg van de oude garde, of hebben hun signatuurachtige postgedrag veranderd
Neemt niet weg dat er soms wel eensch parels van topiques uit (on)verwachte hoek komen, maar neem dit aan van mij fokkerts, op een gegeven moment zal je veranderen![]()
wie passed me die tissues, gekke?
Klacht (dit moet tegenwoordig) : FOK! / users / 'ons' zelf die veranderen naarmate van tijd
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef TheFrankey het volgende:
luister newbie. Sinds de start van fok in 99 is alles elk jaar anders. Users sfeer etc etc. Mijn eerste topic ging over of mijn vriendin wel of niet op dance valley binnen kon komen.
Nu post ik ook in OUD. Het is nu eenmaal zo. Move on. En snel wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |