Dat is wel elitair.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Je hebt gelijk, Cairo is een smerige stad (is Zuid net zo erg?). Vandaar dat ik in New Cairo woon, een nieuwe stad net buiten het oorspronkelijke Cairo.
Ban, je mist haar duidelijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:16 schreef DJ-Kool het volgende:
waar is nadiasmerigestinkhoer?
Goed geradenquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:30 schreef Rookert het volgende:
Alle leuke mensen zijn weg, behalve ik
Slechts zeven in plaats van de gebruikelijke 15xquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:36 schreef Donders het volgende:
[..]
is er vandaag al wel iemand geweest die tegen je gezegd heeft dat je een held bent?
Jammer! Het komt wel goed, uiteindelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Slechts zeven in plaats van de gebruikelijke 15x
Bah, klotezooiquote:Op woensdag 30 december 2009 01:01 schreef o.us het volgende:
Hier ben ik weer, jongens. Bedankt voor de steun in het vorige topic, ik heb het gelezen. Kan momenteel niet slapen en FOK! maakt mij altijd aan het lachen en dat kan mij op het moment altijd goed doen. Vader en moeder gaan morgen al naar Marokko, ik heb mijn boeking even uitgesteld, want het is best een slechte timing nu..
Morgen vertrek ik om 9 uur vanaf Schiphol naar Casablanca. Als het goed kom ik aan om 23:40, dus ik zal oud en nieuw in de taxi of trein moeten gaan vieren.quote:
Hmm ok. Air Maroc?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Morgen vertrek ik om 9 uur vanaf Schiphol naar Casablanca. Als het goed kom ik aan om 23:40, dus ik zal oud en nieuw in de taxi of trein moeten gaan vieren.
7 januari vlieg ik terug. 16:00 - 20:25
Het kostte mij rond de 300 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |