veel mensen kennen danquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef thettes het volgende:
Veel vrienden hebben is anders dan veel mensen kennen blijkt maar weer. En ik vrees dat dat laatste eerder voor jou opgaat.
Ik wou het hem in de eerste plaats niet geven alleen als ze zo doorzeuren dan geef je toch maar. wacht maar ik pak hem wel terug.quote:
Dan nog zou ik het niet geven... enkel goede vrienden leen ik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef denz09 het volgende:
[..]
Ik wou het hem in de eerste plaats niet geven alleen als ze zo doorzeuren dan geef je toch maar. wacht maar ik pak hem wel terug.
Hoorde jij daar ook bij, jij bent toch ook z'n 'mattie'?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:11 schreef denz09 het volgende:
..... hij kwam terug met ze matties.(stoerdoen).....
Niet willen geven, maar het toch doen omdat ie met zn 'matties kwamen stoerdoen'quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:11 schreef denz09 het volgende:
..... dus toen maar gegeven en nu maar hopen dat ik allemaal op tijd terug krijg.....
maar als die gangstertjes (denken ze) voor je deur staan dan moet je wel anders krijg je ruzie met ze. Dan moet je wel.(Ik ben dus niet zon gangstertje) Anders had ik wel met mijn matties naar hem toegegaan.(maar ik ben niet zo als hun )quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dan nog zou ik het niet geven... enkel goede vrienden leen ik.
Het waren toch je vrienden? Of weet je het verschil niet tussen een vriend en een bekende?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:18 schreef denz09 het volgende:
[..]
maar als die gangstertjes (denken ze) voor je deur staan dan moet je wel anders krijg je ruzie met ze. Dan moet je wel.(Ik ben dus niet zon gangstertje) Anders had ik wel met mijn matties naar hem toegegaan.(maar ik ben niet zo als hun )
blablablablaquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:19 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Het waren toch je vrienden? Of weet je het verschil niet tussen een vriend en een bekende?
Nou dan maak je wel indruk hoor! Geld uitlenen aan een vriend terwijl je het niet wilt, maar omdat je anders ruzie krijgt met zn mattiesquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:19 schreef Arceus het volgende:
TS speelt WOW heeft geen vrienden en word gepest op school en gaat daarom na de kerstvakantie naar een ander school toe en laat dan dit topic zien om stoer te doen en te laten zien 'kijk mij nou , cool he ?'
Ik meen het. Als het echte vrienden waren zouden ze toch geen ruzie maken omdat jij hun geen geld wilt lenen?quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon zeggen dat je dat niet hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |