..en weet je toevallig wat de inhoud van de doosjes is en tegen welke prijs ze verkocht worden?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:54 schreef Blizzie het volgende:
ik ken een nachtwinkel die van die doosjes jelly beans verkoopt.. maar scheppen is natuurlijk veel leuker..
euh..geen idee.. woon daar niet meerquote:Op woensdag 30 december 2009 10:58 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
..en weet je toevallig wat de inhoud van de doosjes is en tegen welke prijs ze verkocht worden?
Ook dat adres ken ik al.. ik heb zelfs Ebay en Marktplaats afgezocht naar aanbieders. Misschien moet ik gewoon leren leven met het feit dat de krengen duur zijn..quote:Op woensdag 30 december 2009 11:02 schreef Blizzie het volgende:
[..]
euh..geen idee.. woon daar niet meer![]()
candyonlinePUNTNL mischien iets?
1 kilo voor 22.50
k vrees er voor..quote:Op woensdag 30 december 2009 11:10 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Ook dat adres ken ik al.. ik heb zelfs Ebay en Marktplaats afgezocht naar aanbieders. Misschien moet ik gewoon leren leven met het feit dat de krengen duur zijn..
Bedankt voor de tip. Ik zal ze eens bellen, het bedrijf ligt 15 km van waar ik woon.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:15 schreef Prowl het volgende:
http://www.fbg.nl/94569
Zover ik weet heeft de eigenaar van dat bedrijf ze voor het eerst naar NL gehaald, of hij nog steeds importeert weet ik niet
Ik kon ze daar altijd voor een zacht prijsje krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |