je bedoeld een contract voor onbepaalde tijd?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:14 schreef Five_Horizons het volgende:
Je kunt toch gewoon een variabel contract nemen. Ik heb nooit anders gehad, eerlijk gezegd.
Maar die bonus krijg je toch niet voor een variabel contract (wat altijd voor onbepaalde tijd is)? Als dat wel zo is, zit er ongetwijfeld een boetecluasule in, omdat je anders binnen een maand weer over kan stappen naar een andere met eenzelfde constructie, waardoor je effectief nooit meer iets betaalt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:20 schreef Essebes het volgende:
[..]
je bedoeld een contract voor onbepaalde tijd?
een contract voor variabele energieprijzen wil ik sowieso, maar dat heeft met de vraag niks te maken.
Ik bedoel meer: vorig jaar ben ik overgestapt en heb een leuke bonus gekregen voor dat overstappen, ik vroeg mij af of i dit weer zou kunnen doen, terwijl ik al weet dat ik geen jaar meer ga volmaken.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar die bonus krijg je toch niet voor een variabel contract (wat altijd voor onbepaalde tijd is)? Als dat wel zo is, zit er ongetwijfeld een boetecluasule in, omdat je anders binnen een maand weer over kan stappen naar een andere met eenzelfde constructie, waardoor je effectief nooit meer iets betaalt.
Bij wie dan? Want ik kan ze op energieprijzen.nl (voorbeeld) niet vindenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:54 schreef Essebes het volgende:
[..]
um, een contract met variabele prijzen is niet altijd voor onbepaalde tijd, ook die zijn er in 1 jaarsvorm.
wij hebben afgelopen maart de overstap naar DONG gewaagd. Daar zitten we nu dus bijna aan het eind van het jaarcontract. Onze tarieven zijn variabel in dit jaarcontract.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:44 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Bij wie dan? Want ik kan ze op energieprijzen.nl (voorbeeld) niet vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |