abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_254583
Het is zover, het eerste doel is gehaald!!!!!!

Geel voor Seki .......

We gaan door naar de tweede ronde

OP naar rood ..........

  donderdag 23 maart 2000 @ 19:17:00 #2
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_254584
YES..YES..YES...WAY TO GO SEKI..OETLUL..YES..
GO FOR RED..GO..GO..GO..

I'm really Pissed Off...

Pissed Off
  donderdag 23 maart 2000 @ 19:50:00 #3
572 Sniper
Gull Catcher
pi_254585
GutGut. Wat een zielepieten zeg, die mensen die bij SBS gaan klagen. Kijk dan niet!

pi_254586
?????Heb ik iets gemist?
pi_254587
Geel voor scheldende Seki
datum: Donderdag 23 maart 18:45
bron: Internetredactie op locatie
Zijn ruige taalgebruik heeft Seki de das om gedaan. Om kwart over zes krijgen de passagiers een brief van de programmamakers. Het gedrag van de passagiers is verbeterd, volgens de programmaleiding. De meeste passagiers hebben hun taalgebruik na de eerste waarschuwing gematigd. De klachten van de kijkers namen af. Behalve over Seki, over zijn taalgebruik blijven klachten binnenkomen.
Tessa leest voor: “Natuurlijk lopen de emoties op tijdens discussies, maar wij tolereren dit niet langer.” Ondanks de eerdere waarschuwing, neemt Seki nog steeds geen blad voor zijn mond. Hij krijgt een persoonlijke gele kaart. Tessa vouwt de brief weer op en schakelt over naar de orde van de dag. “Wat doen we met de boodschappen van morgen?” Seki zwijgt in alle talen.
pi_254588
goh, heeft de redactie ook de revu gelezen?
  donderdag 23 maart 2000 @ 20:25:00 #7
272 R@b
No-nonsens
pi_254589
Tja wel allemaal ranzige programa's uitzenden daar bij SBS6 en dan zal dat beetje schelden niet mogen ?? Belachelijk en zielig, maar zal alles met klachten van kijkers te maken hebben denk ik.

Maar SEKI gaat veranderen: Hij is naar de psycholoog geweest en heeft zijn excuus aangeboden.
http://www.debusop6.com/nieuws/default.cfm?detail_ID=730
Na de gele kaart is Seki duidelijk ontdaan. Met name zijn zwijgen tegenover de anderen spreekt boekdelen. De medepassagiers hebben geen medelijden met Seki en gaan door tot de orde van de dag. Dan doet Seki iets wonderbaarlijks: hij stapt uit de tuin en loopt linea recta naar de psycholoog. Na een kwartier komt hij terug en roept de medepassagiers bij zich. Hij steekt een monoloog af: “Luister wat ik te zeggen heb. Ik wil me verontschuldigingen voor mijn gedrag. Ik heb geen rekening gehouden met andermans gevoel en mening. Ik zal voortaan proberen daadwerkelijk te luisteren naar wat jullie zeggen in plaats van een weerwoord te geven. Ik zal jullie mening respecteren en aanvaarden. Bij deze, wil ik vanaf heden een nieuw start. Ik ben een nieuwe Seki. Geen vloekende, tierende en agressieve Seki. Ik wil jullie vragen om een tweede kans. En na deze ontroerende woorden wil ik eten.”
JC


R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 23 maart 2000 @ 20:33:00 #8
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_254590
BOEOEOEOEOEOEOEOEWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Seki verdringt Jop en Aziz als grappigste (aandoenlijkste?) busbewoner.
pi_254591
nou ik vind het terecht dat seki de gele kaart krijgt. alleen het is wel jammer dat sbs seki op zijn plaats moeten zetten en dat die bussers dat niet zelf doen. alleen iwan komt er een beetje tegen in. nu is het wachten op de rode kaart voor deze aso. steek hem maar in een zeecontainer. dan zijn we er vanaf.
Ik ben best wel blij nu
pi_254592
quote:
op 03-23-2000 om 08:25 PM schreef R@b het volgende:
..snip...Maar SEKI gaat veranderen: Hij is naar de psycholoog geweest en heeft zijn excuus aangeboden.
-SBS -Na de gele kaart is Seki duidelijk ontdaan. Met name zijn zwijgen tegenover de anderen spreekt boekdelen. De medepassagiers hebben geen medelijden met Seki en gaan door tot de orde van de dag. Dan doet Seki iets wonderbaarlijks: hij stapt uit de tuin en loopt linea recta naar de psycholoog. Na een kwartier komt hij terug en roept de medepassagiers bij zich. Hij steekt een monoloog af: “Luister wat ik te zeggen heb. Ik wil me verontschuldigingen voor mijn gedrag. Ik heb geen rekening gehouden met andermans gevoel en mening. Ik zal voortaan proberen daadwerkelijk te luisteren naar wat jullie zeggen in plaats van een weerwoord te geven. Ik zal jullie mening respecteren en aanvaarden. Bij deze, wil ik vanaf heden een nieuw start. Ik ben een nieuwe Seki. Geen vloekende, tierende en agressieve Seki. Ik wil jullie vragen om een tweede kans. En na deze ontroerende woorden wil ik eten.”
JC -

Ditzelfde verhaal klinkt wel heel erg bekend. Oh ja, stak Seki na de aanvaring met Bul en het bezoek aan de psych de dinsdag daarop, 2 weken geleden niet hetzelfde verhaaltje af??????????
Toen hebben de "goede voornemens" ook heeeel erg goed gewerkt zeg.

  donderdag 23 maart 2000 @ 22:53:00 #11
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_254593
quote:
op 03-23-2000 om 08:48 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Ditzelfde verhaal klinkt wel heel erg bekend. Oh ja, stak Seki na de aanvaring met Bul en het bezoek aan de psych de dinsdag daarop, 2 weken geleden niet hetzelfde verhaaltje af??????????
Toen hebben de "goede voornemens" ook heeeel erg goed gewerkt zeg.



zo lullen alle junks.

  donderdag 23 maart 2000 @ 23:14:00 #12
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_254594
Wel eerst een half uur naar Jerry Springer kijken en vervolgengs klagen over het taalgebruik in de bus...

Lafayette

  donderdag 23 maart 2000 @ 23:20:00 #13
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_254595
quote:
op 03-23-2000 om 11:14 PM schreef Lafayette het volgende:
Wel eerst een half uur naar Jerry Springer kijken en vervolgengs klagen over het taalgebruik in de bus...

Lafayette



WE willen toch allemaal sensatie daarom kijken we toch naar de bus

SEKI GA ZO DOOR

met 1 veldslag win je geen oorlog(Napo)

pi_254596
quote:
op 03-23-2000 om 08:25 PM schreef R@b het volgende:
Tja wel allemaal ranzige programa's uitzenden daar bij SBS6 en dan zal dat beetje schelden niet mogen ?? Belachelijk en zielig, maar zal alles met klachten van kijkers te maken hebben denk ik.

<snip>


Dream on.. jongens. Dit is toch alleen maar een eerste fase van het geleidelijk eruit-werken van Seki door SBS6! Ze hebben hem alleen maar gebruikt om 'de irritatiegrens (copyright Sabine)' in de Bus zo ver mogelijk te overschrijden, en dumpen hem daarna genadeloos. Maar - om het 'echt' te laten lijken - 'corrigeren' ze hem voor de vorm, wetend dat hij dat toch niet kan waarmaken, en zo intussen de spanning hooghoudend. Als ze hem werkelijk kwijt willen op een dag, brainwashen ze Tessa via de Psych tot een provocerende daad naar Seki toe, die schiet uit, krijgt rode kaart en is VAMOS - nummer 1 of niet, hij krijgt meerderheid van stemmen uit de Bus om op te hoepelen dan. Zo gaat het, zo ging het ook bij BB, en die hele gele kaart is alleen maar 'produktie-strategie'.....

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 24 Maart 2000).]

pi_254597
Ja Moor, Zo ongeveer zal het scenario zijn. Al vraag ik mij hierbij wel af, of SBS het risico zal nemen om (b.v.) Tessa lichamelijk letsel op te laten lopen. Hij gaat als ALLES tegen hem is nog een keer helemaal uit zijn dak. Dat verzeker ik je!!
Lafayette heeft groot gelijk met zijn opmerking.
quote:
Wel eerst een half uur naar Jerry Springer kijken en vervolgengs klagen over het taalgebruik in de bus...


En Borg zegt: zo lullen alle junks.

Niets aan toe te voegen Borg! Uit ervaring!!!

  vrijdag 24 maart 2000 @ 05:00:00 #16
2018 PC eend
relativist
pi_254598
Toevallig dat dit net gebeurt terwijl er geen streams zijn ?
Wel jammer in ieder geval. Lijken me interresante beelden opleveren , sekie die constant op zijn tenen loopt en dit waarschijnlijk niet lang volhoudt , zeker omdat bussers die niet zo seki-gezint zijn nu gesterkt door die kaart , hem sneaky uit zijn tent kunnen proberen te lokken , om hem zo rood aan te smeren.
(btw staat op uitlokking -schwalbe- ook geel? )
Ik gok op job , die heeft al aangekondigt seki binnekort eens flink de waarheid te zullen gaan vertellen (terwijl hij tot nu toe de grotste sekimitatie was ,tsja het kan verkeren).
Maar geen streams dus
Ik wil bij deze dan ook een oproep doen aan alle techneuten en de troepen van operatie-luistervink.
we hebben jullie hulp meer dan ooit nodig

[Dit bericht is gewijzigd door PC eend (Datum 24 Maart 2000).]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 24 maart 2000 @ 09:16:00 #17
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_254599
Seki zou de eer aan zich zelf moeten laten en opstappen. Seki is voor mij de enige goede busser daarom hoort hij niet tussen dit laffe zooitje thuis. Hij snapt dit spel niet. Het is toch ook een idioot spel?
Als Seki er nu uitstapt is ie nog steeds redelijk populair en kan SBS6 hem een programma over cage fighting aanbieden of zo.

Lafayette.

  vrijdag 24 maart 2000 @ 09:24:00 #18
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_254600
quote:
op 03-24-2000 om 12:28 AM schreef Moor het volgende:
Dream on.. jongens. Dit is toch alleen maar een eerste fase van het geleidelijk eruit-werken van Seki door SBS6! Ze hebben hem alleen maar gebruikt om 'de irritatiegrens (copyright Sabine)' in de Bus zo ver mogelijk te overschrijden, en dumpen <snap>

Tell me Moor

Ik ben online
  vrijdag 24 maart 2000 @ 09:43:00 #19
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_254601
Seki laat het publiek de andere Seki zien...
"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
pi_254602
HEEL jammer dat SBS stopt met 24 uur-live de BUS op TV !!!
Wel de aankondigingen blijven doen, verhuizen terwijl er niks aan de hand lijkt, wel eindelijk die ASO aanpakken (wat heet...) maar de stopkontakten kennelijk niet kunnen vinden om de 24-uur-LIVE weer tot stand te kunnen brengen - ik vind dat echt UNBELIEVABLE, en H E E L zwak van SBS.
Het lijkt wel of de internetters een gele kaart hebben gekregen !!!!
Niet alles is wat het lijkt !!!
  vrijdag 24 maart 2000 @ 11:03:00 #21
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_254603
quote:
op 03-23-2000 om 08:25 PM schreef R@b het volgende:

Maar SEKI gaat veranderen: Hij is naar de psycholoog geweest en heeft zijn excuus aangeboden.
Na de gele kaart is Seki duidelijk ontdaan. Met name zijn zwijgen tegenover de anderen spreekt boekdelen. De medepassagiers hebben geen medelijden met Seki en gaan door tot de orde van de dag. Dan doet Seki iets wonderbaarlijks: hij stapt uit de tuin en loopt linea recta naar de psycholoog. Na een kwartier komt hij terug en roept de medepassagiers bij zich. Hij steekt een monoloog af: “Luister wat ik te zeggen heb. Ik wil me verontschuldigingen voor mijn gedrag. Ik heb geen rekening gehouden met andermans gevoel en mening. Ik zal voortaan proberen daadwerkelijk te luisteren naar wat jullie zeggen in plaats van een weerwoord te geven. Ik zal jullie mening respecteren en aanvaarden. Bij deze, wil ik vanaf heden een nieuw start. Ik ben een nieuwe Seki. Geen vloekende, tierende en agressieve Seki. Ik wil jullie vragen om een tweede kans. En na deze ontroerende woorden wil ik eten.”
JC

Zie Seki nog op de bank zitten, nadat hij gehoord had dat hij bovenaan stond op de populariteits poll. Hij glom aan alle kanten en hij wist het zeker, zijn gedrag zorgde voor veel populariteitsprocenten.

"Bedankt Nederland, bedankt en ik waarschuw jullie alvast, ik verander niet, ik blijf wie ik ben

Onder druk van SBS gaat Seki toch een poging wagen, ben benieuwd!

Als Seki door zou hebben hoe hij naar believen van SBS heen en weer gegooid wordt, dan zijn de poppetjes aan't rollen.....

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  vrijdag 24 maart 2000 @ 11:53:00 #22
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_254604
Wat stond er eigenlijk op de gele kaart?
Mag hij nu een week niet bellen en niet mee op de uitbraak ofzo?
net als toen met willeke en esmeralda?
pi_254605
quote:
op 03-24-2000 om 11:03 AM schreef Dark het volgende:
<snip>
Als Seki door zou hebben hoe hij naar believen van SBS heen en weer gegooid wordt, dan zijn de poppetjes aan't rollen.....

Kan nog tegenvallen, Dark. Toen de meerderheid der Fokkers doorhad, hoe hun beeld van de BB-ers naar believen van JdMol 'heen en weer gegooid werd', kwam er ook een protest bij alle omroep-redacties, kranten, enz. En wat haalde het uit ? Een paar voorzichtige quotes hier en daar, met vooral de toevoeging dat e.e.a. voor rekening van de protesterenden was....

Intussen dekken de media zich in met de algemeen geslikte leugen: 'wij brengen wat gevraagd wordt', en 'we zijn zo eerlijk als goud: we tonen wat er te zien is'.....

Seki zal na thuiskomst uit de Bus zich alleen maar nog méér verraden voelen door de maatschappij.... : gebruikt als 'sociaal gehandicapte' en 'freak-op-de-kermis' en daarna gedumpt. Vivisectie is d'r nog heilig bij....

  vrijdag 24 maart 2000 @ 12:57:00 #24
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_254606
Ik heb zo maar een donkerbruin vermoeden dat dit programma het einde niet gaat halen......

De hele sfeer en ambiance kloppen gewoon niet. Ik kan er geen vinger opleggen, maar ergens zit er iets goed scheef, en ik raak er steeds meer van overtuigd dat SBS zichzelf onsterfelijk belachelijk maakt. Daar kan zelfs VOO niet aan tippen !!!!

Zo'n gele kaart voor Seki, na een half uurtje Jerry Springer komt natuurlijk wel heeeeeel knullig over !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_254607
Raken we die onbeheerste brulaap eindelijk kwijt?
Houden we Asiz nog over om mee te discussieren.
Beschaafde mensen uit Nederland verenigt U en bel massaal om te zorgen dat niet Tessa, Esmeralda of die anderen de bus dienen te verlaten maar dat wij verlost worden van het getier en gevloek van Seki.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')