quote:And I always liked the story where a British officer was looking for volunteers to jump out of an airplane behind enemy lines in Burma in WW2. He explained the mission to a Gurkha company and then asked for volunteers to raise there hands, only three Gurkhas raised there hands, he was suprised by this because he had heard about the Gurkhas bravery. He then had a word with the translator and realised that he had failed to mention that they would be wearing parachutes! when he informed the Gurkhas that they would be wearing parachutes they all put their hands up.
Die lui zijn gek, als ze dat mes trekken moet er bloed vloeien. Heb verhalen gehoord dat ze zo'n ghurka wel eens gevraagd hebben om hem te laten zien. Pax haalt mes eruit en voordat hij hem opbergt snijdt hij z'n handpalm open...wat een gekkenquote:
klopt, het lemmet moet bloed proeven voor hij weer in de schede mag worden gedaan...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Die lui zijn gek, als ze dat mes trekken moet er bloed vloeien. Heb verhalen gehoord dat ze zo'n ghurka wel eens gevraagd hebben om hem te laten zien. Pax haalt mes eruit en voordat hij hem opbergt snijdt hij z'n handpalm open...wat een gekken
Zo heb ik nog wel meer verhalen over die lui...
Speltip nr 47: Zet ze niet bij Pakistaanse VN troepen in een kamp.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
klopt, het lemmet moet bloed proeven voor hij weer in de schede mag worden gedaan...
omg.....ik wist het antwoord gewoonquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:20 schreef Andyy het volgende:
Tunguska?
ahhh ok.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:58 schreef TheSpaceman het volgende:
Andyy moet eigenlijk eerst nog ff bevestigen!
Maar als ik een gokje mag wagen op de nieuwe foto. Ik zou zelf zeggen dat het flares zijn...
Ik keur dit andwoord goedquote:Op zondag 3 januari 2010 13:08 schreef thesystem het volgende:
Ik zou eerder zeggen een draagbare wegwerp vlammenwerper.....hand thrower...T/M 34
Voor een flare gun is die gewoon te lang, en ik vind de 'kop' zo raar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |