abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76195714
He hallo,

Ik had even een vraag. Ik heb al een jaar een studentenrekening. Nu heb ik onlangs een studenten krediet aangevraagd en heb ik vandaag het contract binnen gekregen. Hebben ze mij al getoetst of nog niet? Dus is alles nu alleen nog een formaliteit, of gaat nu pas alles op gang en controleren ze daarna pas. Hoelang duurt het ongeveer voordat ik aan het krediet kan komen? Ik heb overigens geen negatieve bkr, maar vraag me af of je je contract nadat, of voordat je een contract hebt ondertekent. Mij lijkt het dat je een contact ondertekent als alles al is gecontroleert..

Alvast bedankt! Martijn
pi_76196200
Een BKR-check is waarschijnlijk al gedaan (bij de aanvraag geef je dat op), maar het zou best kunnen dat ze het na ontvangst van je papieren nogmaals doen en dat je pas ná ontvangst van de papieren je een bevestiging sturen.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_76196381
En in dat geval zal er wel een clausule in het contract staan dat ze het contract nog kunnen ontbinden bij een negatieve notering.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_76202980
Ja, ik denk dat ook. Ik denk dat een organisatie als Rabobank de zaken goed voor elkaar heeft en de bkr al gecheckt is. Misschien heeft iemand hier ervaringen mee? Volgens mij is de normale gang van zaken bij de meeste krediet verstrekkers dat ze eerst al je gegevens controleren en als alles inorde is moet jij een contract en paspoort ondertekenen.

Als je eerst iets moet ondertekenen en daarna alles controleren zou eigenlijk wel dubbel werk zijn.
pi_76210776
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef wclbergklimmers het volgende:
.... en als alles inorde is moet jij een contract en paspoort ondertekenen.
Een paspoort ondertekenen?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')