Gut, je inhoudelijke reacties zijn geslonken van 1 naar 0, ongetwijfeld ken je de Iraanse historie maar wel uit eigen perspectief. Dat laat je hier samen met Aryah Mehr telkens blijken, daarom weet je niets over de echte situatie, daarom hoop je op een grote revolutie die het liefst nog vandaag uitbreekt waarin jouw problemen worden behandeld, maar dat is niet waar de demonstraties om gaan, dat is niet de ware toekomst, Iran heeft de oude elite en de oude rijken niet meer nodig, maar sociale welvaart en gelijkheid.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:05 schreef Surenas het volgende:
[..]
Jij weet meer over Iran dan mij? Hahahaha, je maakt een grap toch? Vraag elke vraag over Iran maar aan mij en ik heb op alle vragen een antwoord voor je. Ik weet zeker dat van de 10 vragen die ik aan jou steel jij er geen één goed hebt. Wil je dat ik een paar vragen aan je stel? Je weet niets, maar dan ook niets over Iran.
Ben je nou echt zo achterlijk? Ben je nou echt zo blind? Hoe vaak heb ik jou gezegd dat ik al mijn bezittingen en rijkdommen opoffer als dit de Iraanse volk vrijheid geeft. Ik zet al mijn persoonlijke meningen/overtuigingen aan de kant als dit het beste voor de Iraanse bevolking is? Dat heb ik je al vaak genoeg gezegd, maar toch blijk je telkens niet op te pakken, bewust of onbewust. Waarschijnlijk weet je ook dat wanneer je erkent dat ik dit heb gezegd, je helemaal geen argumenten over hebt. Voor als je het vergeten bent:quote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gut, je inhoudelijke reacties zijn geslonken van 1 naar 0, ongetwijfeld ken je de Iraanse historie maar wel uit eigen perspectief. Dat laat je hier samen met Aryah Mehr telkens blijken, daarom weet je niets over de echte situatie, daarom hoop je op een grote revolutie die het liefst nog vandaag uitbreekt waarin jouw problemen worden behandeld, maar dat is niet waar de demonstraties om gaan, dat is niet de ware toekomst, Iran heeft de oude elite en de oude rijken niet meer nodig, maar sociale welvaart en gelijkheid.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:28 schreef Surenas het volgende:
Waarom betrek je telkens mijn familie en haar zogenaamde rijkdom erbij? Alle bezittingen die ik heb mogen van mij gestolen worden als dit de Iraanse bevolking vrijheid oplevert. Wat denk je nou? Dat ik vanwege persoonlijke redenen mij achter de protesten schaar?
Zoals ik al zei: je weet niets, maar dan ook niets over Iran. Alle Iraniers hier op Fok! zullen dit beamen. Toch ben jij de enige die steeds blijft beweren dat je veel over Iran weet, terwijl dat grote onzin. Zullen we de Fok!ers anders eens vragen wie het meeste over de situatie in Iran weet: jij of AryaMehr? En welke boeken bezit je dan? En zou je voor mij een foto van die boeken willen maken? Dank u.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:33 schreef Surenas het volgende:
Wij worden niet teleurgesteld, in tegenstelling zelfs. Wij staan achter de Iraanse bevolking, en wat zij wilt is ons streven. Dus wij kunnen nooit worden teleurgesteld!
Wie heeft er nu wel het beste voor met de armen in de wereld? Vrijwel niemand. Arme mensen zijn altijd de klos, ,terecht of onterecht.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dus nu ga jij mij vertellen dat welvaart in 1979 lager was dan nu, dat de mensen het toen beter hadden dan nu, haha. Begrijp wel, met niets kan je niets kopen, en met iets kan je minstens niets kopen. Heel raar.
Je bent gefrustreerd dat ik voor een niet-Iranier gewoon meer weet dan jij over Iran, jouw elite-cultuur zal er ook alleen maar voor de elite zijn, jij hebt het niet het beste voor met Iran maar met je eigen cultuur.
Hoe kun je de fokkers dat nu vragen. Want jij en Aryah Mehr weten toch alles over Iran, en de rest niet, de rest kan dus volgens jouw principes geen mening vormen of enige kennis hebbenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:14 schreef Surenas het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo achterlijk? Ben je nou echt zo blind? Hoe vaak heb ik jou gezegd dat ik al mijn bezittingen en rijkdommen opoffer als dit de Iraanse volk vrijheid geeft. Ik zet al mijn persoonlijke meningen/overtuigingen aan de kant als dit het beste voor de Iraanse bevolking is? Dat heb ik je al vaak genoeg gezegd, maar toch blijk je telkens niet op te pakken, bewust of onbewust. Waarschijnlijk weet je ook dat wanneer je erkent dat ik dit heb gezegd, je helemaal geen argumenten over hebt. Voor als je het vergeten bent:
[..]
[..]
Zoals ik al zei: je weet niets, maar dan ook niets over Iran. Alle Iraniers hier op Fok! zullen dit beamen. Toch ben jij de enige die steeds blijft beweren dat je veel over Iran weet, terwijl dat grote onzin. Zullen we de Fok!ers anders eens vragen wie het meeste over de situatie in Iran weet: jij of AryaMehr? En welke boeken bezit je dan? En zou je voor mij een foto van die boeken willen maken? Dank u.
Tsja tijd dat daar maar eens verandering in komtquote:Op maandag 25 januari 2010 17:57 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Wie heeft er nu wel het beste voor met de armen in de wereld? Vrijwel niemand. Arme mensen zijn altijd de klos, ,terecht of onterecht.
Leuke docu. Ook al heb ik niks met het regime van Iran (al helemaal niet de mollahs, die ook nog eens hun mollah leger in Turkije laten infiltreren), heb ik respect voor het Iraanse volk dat ze zich zo sterk opstellen tegenover het Westen. Niet elk land kan wat Iran doet en als ik zo de docu bekijk zou het inderdaad best kunnen kloppen, maar toch neemt het niet weg dat de overgrote deel van de bevolking in armoede leeft. Dit fragment vond ik trouwens ook grappig (het laatste stuk wanneer Ahmedinejad de auto in stapt):quote:Op maandag 25 januari 2010 18:47 schreef Lagrinta het volgende:
En toch is die Ahmadinejad een ongelofelijk handige man. Zie hem hier campagne voeren op het platteland.
Hij dwaalt af, en vervalt in anti Amerika retoriek om een inhoudelijke discussie te ontwijken. Je prikt er doorheen maar toch denk je iedereen keer: ja wat hij zegt zou best kunnen kloppen. Deze man is bij de pinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |