quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Vroeger lachten we de oudjes uit als ze er niks van snapten, die moderne dingen. Maar nu snapt zelfs de jeugd er al niets meer van.
Komt omdat de oudjes dit ingewikkelde, onnodige systeem voor ons hebben bedacht.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Vroeger lachten we de oudjes uit als ze er niks van snapten, die moderne dingen. Maar nu snapt zelfs de jeugd er al niets meer van.
Dan weet je in ieder geval zeker dat je de bus niet in komt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:56 schreef Muta het volgende:
ik heb mijn pasje, en meer niet, als ik de bus niet inkom ga ik rellen
VMBOquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:54 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ik hoop dat de mijne het niet doet.
Dan kan ik mooi niet naar school :p.
x
<3!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:54 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ik hoop dat de mijne het niet doet.
Dan kan ik mooi niet naar school :p.
x
ik heb gewoon recht op gratis vervoer dus ze moeten niet zeikenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval zeker dat je de bus niet in komt.
Grote jongen, gewoon rellen met die buschauffer die er niets aan kan doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:59 schreef Muta het volgende:
[..]
ik heb gewoon recht op gratis vervoer dus ze moeten niet zeiken
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Grote jongen, gewoon rellen met die buschauffer die er niets aan kan doen.
Je moeder is een hoer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:01 schreef Muta het volgende:
[..]
ik ook niet, de overheid wel, en die doet het niet, dus doei
Ga lekker met de overheid rellen dan, niet vreemd opkijken als je geweigerd wordt omdat je je kaart niet geactiveerd hebt en het dus je nog eigen schuld blijkt te zijn ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:01 schreef Muta het volgende:
[..]
ik ook niet, de overheid wel, en die doet het niet, dus doei
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |