Samzzquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Memorial :
[ Bericht 13% gewijzigd door -_Guitarist_- op 29-12-2009 22:46:28 ]Brutal. Fucking. Metal.

Welkom bij de gezelllige tukkers op fok!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:36 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hallo alle Tukkers op fok!
Hoe is het?

Welkom.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:36 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hallo alle Tukkers op fok!
Hoe is het?

Hoiquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Samzz
PaFiPo:
[ afbeelding ]

Ik had toch wel een James Sullivan - in memoriam-pic verwacht in je pafipoquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Samzz
PaFiPo:
[ afbeelding ]

Is goed droppiequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef Mdrop het volgende:
Iedereen gezellig behalve ik, val ik weer uit te toon (zoiets toch?).
 mag jij speciaal zijn
 mag jij speciaal zijn

Jij komt uit Vriezeveen toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef Mdrop het volgende:
Iedereen gezellig behalve ik, val ik weer uit te toon (zoiets toch?).

Yes, nu voel ik me dat zeker (Y).quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Is goed droppiemag jij speciaal zijn
Ehm... nu voel ik me in eens zwaar beledigd , denk dat ik mn bed maar op ga zoekenquote:
 .
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat is te voor de hand liggend toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had toch wel een James Sullivan - in memoriam-pic verwacht in je pafipo

14.gifquote:

Waar op ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar bed. Maar, eerst even kijken welke film ik er in godsnaam op heb staan...

Wa's dat da?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef Mdrop het volgende:
PaFiPo vind ik zon kansloos iets op FOK!, FiPo oke maar dat.

Dat snapte ik ook nog nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Whut? Da's alleen maar omdat ik de barmhartige samaritaan heb uitgehangen voor Madalief!
Ik ben geen crew ofzo.
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |