We hadden een kanonquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:29 schreef Samzz het volgende:
Vuurwerk is voor mannen met kleine pikkies. Carbid, dat is het echte werk
 , maar die is weg
, maar die is weg   

Wij hebben dit jaar zes kanonnen en 12 melkbussen. Incluis een vergunningquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
We hadden een kanon, maar die is weg

Hadden we een keer enkele dagen voor oud en nieuw gesmokkeld nadat de andere in beslag genomen wasquote:

Wat is hier nu leuk aan, vraag ik mij afquote:

De echten (niet de .22) worden heel veel gestolen uit het Duitse legerquote:

lekkere knal, van het pistool en het patroonquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is hier nu leuk aan, vraag ik mij af

p22 is gewoon een echte hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
De echten (niet de .22) worden heel veel gestolen uit het Duitse leger
 das replica alarmpistool
 das replica alarmpistool

Edit: Dat soort pistolen zijn verbodenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:44 schreef haakon het volgende:
[..]
lekkere knal, van het pistool en het patroon

Jewel. Maar ach met pistool is het 10 keer veiliger dan met een rotje ervoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn dat soort pistolen niet verboden?

Vergunning nog wel, voor de Gem. Tubbergen een vergunning af gaat geven met dit soort dingen moeten wij eerst een andere burgervader hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben dit jaar zes kanonnen en 12 melkbussen. Incluis een vergunning
 .
.Waar hej dat ding staan danquote:
 ?
?

In Fleringenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vergunning nog wel, voor de Gem. Tubbergen een vergunning af gaat geven met dit soort dingen moeten wij eerst een andere burgervader hebben.
[..]
Waar hej dat ding staan dan?
 Naja het is eigenlijk hok
 Naja het is eigenlijk hok  In een schuur dus.
 In een schuur dus. 

Nou ja, het gebeurt voor de zekerheid. Dan weet je iig zeker dat je lekker kan schieten. Vaak komen de agenten ook nog even mee kijkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vergunning nog wel, voor de Gem. Tubbergen een vergunning af gaat geven met dit soort dingen moeten wij eerst een andere burgervader hebben.
[..]
Waar hej dat ding staan dan?

Ja wij ook wel (Keet, bij de Autosloperij broekhuis daar.) maar vergunning kennen we niet ;p.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:54 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En wij gaan gewoon carbid knallen in de gem. Tubbergen zonder verguninng hoor. Laat ze het bekijken.

zo, das 'n knoeperdquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |