wat voor 1 heb je ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:39 schreef ACT-F het volgende:
Thuis
Mijn speeltje heeft eindelijk een flitser die wél goed werkt
En nu snel eten, verder spelen, kroeg in, verder spelen, brak thuis, slapen en daarna heerlijk uitslapen dankzij mijn collega

mag ik dat ook eens doen bij jou thuisquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Dus ga maar gauw lief zijn voor je date.... dat idee van panzer is zo slecht nietsucces
PAFIPO

Mijn pa heeft laatst een 500D gehaaldquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:01 schreef ACT-F het volgende:
Dit apparaat:
[ afbeelding ]
Met deze flitser (te lui om een recente foto te maken):
[ afbeelding ]
Camera: Canon 5D Mark II
Lens: EF 24-70L f1/2.8
Flitser: Metz Mecablitz 58 AF-1
En nu spelenEn vanavond ook
 Wat een prachtding is dat !
 Wat een prachtding is dat !

Nee ik wil niet dat me huis in vlammen opgaatquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
mag ik dat ook eens doen bij jou thuis

Maar ik ben heel voorzichtig!, drink je rode, witte of rose?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee ik wil niet dat me huis in vlammen opgaat

Met een spiegelreflex kun je, mits je er mee om kunt gaan, mooie foto's makenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:03 schreef haakon het volgende:
Mijn pa heeft laatst een 500D gehaaldWat een prachtding is dat !

Ik laat de mensen spelen, ik maak de foto'squote:Wat moet je spelen? Optreden of voetbal ofzo ?
Succes iig
 Vanavond is er een try-out van Wipneus & Pim, een semi-besloten avond waar ze een nieuw concept willen uitproberen. Ik ben benieuwd wat het is
 Vanavond is er een try-out van Wipneus & Pim, een semi-besloten avond waar ze een nieuw concept willen uitproberen. Ik ben benieuwd wat het is  

alledriequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Maar ik ben heel voorzichtig!, drink je rode, witte of rose?

Mwah...uhhhhh.... Fear of the Darkquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:11 schreef haakon het volgende:
David, weet jij nog een lijp nummer om te oefenen op de gitaar ?
Ik kan me dr echt geen bedenken zo

quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwah...uhhhhh.... Fear of the Dark

daar zit het prijsverschil inquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef Mdrop het volgende:
Arita double layer DVD+R 8.5 GB 8x speed in wrap 25 stuks = ¤16,15
Arita double layer DVD+R 8.5 GB 2.4x speed in wrap 25 stuks = ¤14,45
Wat is beter, en waarom het prijsverschil :S?
 en ik denk dat het gaat om de maximale brandsnelheid...
 en ik denk dat het gaat om de maximale brandsnelheid...

Die onderste kun je niet zo snel branden volgens mij, en zijn dus iets goedkoper!, in plaats van (als voorbeeld) een uur doe je er anderhalf uur over. (weet niet precies hoe lang dat duurt)quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef Mdrop het volgende:
Arita double layer DVD+R 8.5 GB 8x speed in wrap 25 stuks = ¤16,15
Arita double layer DVD+R 8.5 GB 2.4x speed in wrap 25 stuks = ¤14,45
Wat is beter, en waarom het prijsverschil :S?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |