Ik vind Almelo zo'n wannabe-stadquote:Op woensdag 30 december 2009 00:25 schreef Robinhoo het volgende:
Ach, ik heb 3 jaar op school gezeten in Almelo. Alles leuk en aardig maar ik vind de stad kut en de mensen kut.

Hoiquote:Op woensdag 30 december 2009 00:25 schreef Robinhoo het volgende:
Ach, ik heb 3 jaar op school gezeten in Almelo. Alles leuk en aardig maar ik vind de stad kut en de mensen kut.

Is geen persoonlijke aanval hoor.quote:

Dat snappen ze nooitquote:Op woensdag 30 december 2009 00:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Is geen persoonlijke aanval hoor.

Doe ik ook nietquote:Op woensdag 30 december 2009 00:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Is geen persoonlijke aanval hoor.

Vjenne is grappig qua vorm.quote:

Vjenne is toch eigenlijk 1 straat met een paar zijweggetjes?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vjenne is grappig qua vorm.
Me oom en tante wonen daar.
Aan de Horstweg. Bij zo'n school. Groot huis daarzo.

Ik ken je namelijk niet, misschien ben jij een uitzondering op de regel en ben je geen pauperquote:

Dat valt wel meequote:Op woensdag 30 december 2009 00:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ken je namelijk niet, misschien ben jij een uitzondering op de regel en ben je geen pauper
Paar uit Almelo kan ik nog steeds wel redelijk mee opschieten namelijk.

Pas maar op, straks heb je Steven op je dakquote:Op woensdag 30 december 2009 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vjenne is toch eigenlijk 1 straat met een paar zijweggetjes?

Wat ik weet niet.quote:

Is toch zo?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Pas maar op, straks heb je Steven op je dak

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |