Oh jij ben dus diegene die m'n uncharted 2 voor m'n ps3 verkracht heb, bedankt hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:30 schreef SharQueDo het volgende:
Anti-klacht
Oldskool modjes luisteren op m'n GP2x tijdens post bezorgen.![]()
Eh?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:33 schreef Fatty het volgende:
[..]
Oh jij ben dus diegene die m'n uncharted 2 voor m'n ps3 verkracht heb, bedankt hoor
Mijn uncharted 2 is hoesje kapot, omdat de postbode persoon hem als een holle hond door de brievenbus geramd heeft, jij ben ook postbode, 1 + 1 = 2quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:34 schreef SharQueDo het volgende:
Extra uitleg voor de niet-snappers onder ons![]()
Modje. Oldskool 8-bit bliep-bliep muziek aka chiptunes.
[..]
Eh?![]()
Geweldig ding, alhoewel ik hem tegenwoordig alleen als MP3 en MODplayer gebruik (portable MODplayerquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:46 schreef Rookert het volgende:
GP2x was toch die opensource soort van PSP concurrent? Leuk om mee te klooien
PM me ff.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:47 schreef Fatty het volgende:
[..]
Mijn uncharted 2 is hoesje kapot, omdat de postbode persoon hem als een holle hond door de brievenbus geramd heeft, jij ben ook postbode, 1 + 1 = 2
Lang zo grappig niet wanneer je het moet uitleggen
Gedaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:48 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Geweldig ding, alhoewel ik hem tegenwoordig alleen als MP3 en MODplayer gebruik (portable MODplayer). Als ik trein of de bus pak dan wil ik nog wel eens een spelletje of twee doen. Ik kan overigens niet wachten op de opvolger. Zelf weer lekker voor devven.
[..]
PM me ff.
Opvolger ziet er wel vet uit, maar ik ben ook wel iemand die kickt op mooie beelden en die krijg je niet zo heel snel bij opensource dingen en freeware. PSX emulator kan? Op PSP iig welquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:48 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Geweldig ding, alhoewel ik hem tegenwoordig alleen als MP3 en MODplayer gebruik (portable MODplayer). Als ik trein of de bus pak dan wil ik nog wel eens een spelletje of twee doen. Ik kan overigens niet wachten op de opvolger. Zelf weer lekker voor devven.
Specs van de Pandora al gezien?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Opvolger ziet er wel vet uit, maar ik ben ook wel iemand die kickt op mooie beelden en die krijg je niet zo heel snel bij opensource dingen en freeware. PSX emulator kan? Op PSP iig wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |