Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:16 schreef RickoKun het volgende:
Opkankeren met die anti-man cultuur van tegenwoordig, het wordt tijd dat we deze vordering van overname tegengaan en weer laten zien wie de baas en jager is!
Op sommige punten heeft hij gelijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is een vrouwenhater, schaam je.
Dat maakt hem niks uit, ze zijn toch gescheiden. Daarom is het zo walgelijk dat hij altijd hand in hand met z'n ex-vrouw loopt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:20 schreef Equites het volgende:
Dr Phil is dan ook gewoon een christelijke idioot, met dat neppe wijf van hem. Zal me niks verbazen als heel de crew al met haar in bed heeft gelegen zonder dat Philly dit door heeft.
Omg, dat laatste stukje waar hij die vrouw ownt. Ben het niet eens met zijn ideen, maar dat weerwoord is geniaal.quote:
Absoluut.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:25 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Op sommige punten heeft hij gelijk
Idd, wat een koningquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Omg, dat laatste stukje waar hij die vrouw ownt. Ben het niet eens met zijn ideen, maar dat weerwoord is geniaal.
Volgens mij is dit het moment om je mond te houdenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een 40 jarige maagd die zijn seksuele frustraties botviert op het superieure ras.
Inderdaad, dat mens echt zoquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Omg, dat laatste stukje waar hij die vrouw ownt. Ben het niet eens met zijn ideen, maar dat weerwoord is geniaal.
Ah joh, als alle mannen eruit zagen zoals hij, zou ik ook alleen geïnteresseerd zijn in het geld.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een 40 jarige maagd die zijn seksuele frustraties botviert op het superieure ras.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |