Iets met aardbeien dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Misschien iets zonder Slagroom? Dr zit nl meestal soja in, en daar ben ik nou net allergisch voor.
dan sneeuwt het goed bij jouwquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef DaMart het volgende:
Die bandensporen op de foto zijn trouwens alweer opgeslokt door het wit!
Je woont in Engeland zekerquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ehm geen idee, bedenk zelf eens wat leuks?
No worries, hier regent het gewoon, dus dat zal ietsiepietsie zuidelijker niet anders zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan sneeuwt het goed bij jouw
biekskequote:
Hey, nee ben nog steeds wel een beetje moe hoor. Maar dat komt doordat ik vette lol had met mn visite, en dat heeft aardig wat energie gekost, maar het was wel de moeite waard!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef biekske2009 het volgende:
Hoi Tweety![]()
Alweer een beetje minder moe?
ik heb wel slagroom zonder soyaquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Misschien iets zonder Slagroom? Dr zit nl meestal soja in, en daar ben ik nou net allergisch voor.
Wie ik, nee, echt?quote:
Heb jij een slaapplaats voor me dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:52 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Wie ik, nee, echt?
Maar DM kan natuurlijk voor zijn verjaardag naar Engeland komen.
Dan kun je straks lekker slapen en heb je voor je resterende tijd in Engeland weer een stapeltje happy memoriesquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:50 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey, nee ben nog steeds wel een beetje moe hoor. Maar dat komt doordat ik vette lol had met mn visite, en dat heeft aardig wat energie gekost, maar het was wel de moeite waard!
Speciaal voor mij?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb wel slagroom zonder soya
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Pietje heeft met de hand op z'n hart belooft dat het in 't zuiden (nog) niet gaat sneeuwen
gelukkig voorspelt hij het weer alleen voor nederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Allé, koest, af Tarzanquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb wel slagroom zonder soya
uh oh, wat heb ik nou weer gezegd,,,,,,,quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij een slaapplaats voor me dan?
Jammer hè, dat jullie Armand Pien niet meer hebben maar het moeten rooien met de voorspellingen van Frank en Sabinequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig voorspelt hij het weer alleen voor nederland
quote:
Jij nodigde mij uit om mijn verjaardag bij jou in Engeland te komen vieren!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:53 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
uh oh, wat heb ik nou weer gezegd,,,,,,,
Ja dat is inderdaad waar. Ik zit alleen nu nog even te genieten van mn paprikachips!! (dat hebben ze in Engeland nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:52 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dan kun je straks lekker slapen en heb je voor je resterende tijd in Engeland weer een stapeltje happy memories
Dat hij wel op een luchtbedje in de buitenlucht kan, want bij jullie in the UK is het doorgaans niet zo fris of natquote:uh oh, wat heb ik nou weer gezegd,,,,,,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |