Wie het eerst maalt...quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar stond eerst wat anders, stomme fipo hunter
Ik woon in een redelijke buurt hoor. Geen gezeik als je 's avonds een keer hard de muziek aan heb omdat er een feestje is bijvoorbeeld gewoon omdat iedereen dat van elkaar wel accepteerd.quote:
In pak, met koffertje en roze bretelsquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:22 schreef Jahr00n het volgende:
Ts wordt gepest door een vadsig gedrocht.
Je bent dus jaloers?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat heb ik daar toch een hekel aan, hoe ze praten, hoe ze zich kleden.Bijvoorbeeld mensen met roze bretels of van die mensen die dag en nacht in pak lopen zonder reden. Of kakhoeren die met hun pinkje omhoog wijn drinken met zo'n kutaccent.
![]()
Ook zie ik vaak genoeg mensen naar school vrijwillig in een pak lopen incl. een koffertje.![]()
![]()
Klacht: Kakkers.
Kak kleden staat niet meteen aan goed kleden hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Je bent dus jaloers?
Probeer het ook eens, veel geld hebben, je goed kleden, etc.
okquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Je bent dus jaloers?
Probeer het ook eens, veel geld hebben, je goed kleden, etc.
Gewoon normaal, redelijk modieus.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
En hoe kleed jij je?
Foto? Dadelijk ben je zo'n skaterquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gewoon normaal, redelijk modieus.![]()
Zó erg ben ik nou ook weer niet hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef Adelante het volgende:
Ik las "Kankers" maar het is dan ook een Mr.Cooper topic
Nee eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Foto? Dadelijk ben je zo'n skater
Nee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Worden in dit topic weer al die hyves gepost?
Steek ze in brandquote:Op woensdag 30 december 2009 13:28 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ts er zo een is.
accepteerdquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik woon in een redelijke buurt hoor. Geen gezeik als je 's avonds een keer hard de muziek aan heb omdat er een feestje is bijvoorbeeld gewoon omdat iedereen dat van elkaar wel accepteerd.
Waar woon je dan, Blaricum?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:40 schreef Pinkerton het volgende:
Mijn school stikt er ook vanHockeyende homo's zijn het!
Of kun je het niet betalen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kak kleden staat niet meteen aan goed kleden hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |