Doe een ui in het water waarmee je de ramen lapt dan krijg je geen strepen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:58 schreef ManianMan het volgende:
Weet iemand nog een huis tuin keuken idee?
En navegen met krantenpapierquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Doe een ui in het water waarmee je de ramen lapt dan krijg je geen strepen!
Bananen, pruimen en abrikozen eten.quote:
Ik stel me niet aan, hoop maar dat je dit niet krijgt dan ligt je echt kreupel in bed.quote:
Nee, ben niet naar de dokter geweest. Ga ik ook niet doen voor buikkramp, hoofdpijn en diaree.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:59 schreef Meddo het volgende:
Ben je naar de dokter geweest? Klinkt namelijk als kanker
Tja, kan zijn maar ik ben gewoon een manquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:00 schreef L.no het volgende:
Dat zijn echte typische vrouwenklachten.
Dank jequote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef spanishgirl het volgende:
Kopje cola met een theelepel de prik er uit roeren en dat lepeltje voor lepeltje naar binnen werken, tegen de diarree. Lichte dingen eten, zoals boullion en crackers met jam of een beschuitje.
Duik je bed in en slaap een uurtje? Beterschap
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef Lauwra het volgende:
ben je ongesteld? Gefeliciteerd! Nou ben je echt een vrouw!
Ik hoop dat het binnen 1 uur weg is, heb het al vanaf zaterdag avondquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef MaGNeT het volgende:
Zo ben ik de kerstdagen "doorgekomen"
Momenteel is de hoofdpijn ondraaglijk... Druk achter de ogen... Pijn in de nek...
Mexicaanse griep, vermoed ik. Ben al ruim een week ziek...
Heb ik niet in huisquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bananen, pruimen en abrikozen eten.
Kan even zeer doen, maar dan komt er ook echt NIETS meer uit.quote:
Elke keer als ik zo'n zin lees, moet ik weer denken aan die vervelende reclame met dat schapenjongquote:
Daar heb ik het ook van. Ik vind dat zo'n lieve reclame.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Elke keer als ik zo'n zin lees, moet ik weer denken aan die vervelende reclame met dat schapenjong
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |