lijkt me leuk, ja ik wou eerst 2 antiklachten maken, maar ik denk dat kunnen de fok bazen niet aan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:11 schreef zovty het volgende:
KANKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR op met je antiklacht.
Tevens ben ik enorm jaloers op je interessante en boeiende leven.
Zou jij stukjes in mijn dagboek willen gaan schrijven? Dan lijkt m'n leven over een paar jaar misschien nog wat.
agreequote:Op dinsdag 29 december 2009 09:13 schreef Sodeju het volgende:
Een buschaffeur die tijdens het stop signaal de halte voorbij rijdt is nog erger![]()
Pauper QBuzz chauffeurs
15 jan afrijdenquote:
dan pasquote:
Gewoon een schreeuw geven, dan stoppen ze meestal even na de halte.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:13 schreef Sodeju het volgende:
Een buschaffeur die tijdens het stop signaal de halte voorbij rijdt is nog erger![]()
Pauper QBuzz chauffeurs
Dat was een feest toen de bussen een paar weken geleden hier via een ander traject gingen rijden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gewoon een schreeuw geven, dan stoppen ze meestal even na de halte.
Nog irritanter, chauffeurs die verkeerd rijden!
ja hier ook toen het van connexions naar veolia gingquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:16 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Dat was een feest toen de bussen een paar weken geleden hier via een ander traject gingen rijden.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:13 schreef Sodeju het volgende:
Pauper QBuzz chauffeurs
Nóg irritanter!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:15 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:33 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Nóg irritanter!!
Chauffeurs die doorrijden bij de bushalte als je je arm uitsteekt![]()
![]()
Die pauper heb mooi op zn flikker gekregen door mn online klacht
Wat vond jij grappig aan dit voorval dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:39 schreef Sodeju het volgende:
Laatst moest ik wel stiekem beetje lachen om een chauffeur hoor.
de chauffeur kennen is nog pauperiger dan de chauffeur zelfquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
De dag begon voor mij vandaag ook, gelukkig.
Echte bazen kennen de buschauffeur en zorgen ervoor dat deze hen afzet voor de deur van plaats van bestemming.
Stel dat je elke dag met dezelfde bus moet. En je bent geen volkomen autist die wel eens een praatje maakt. Na een aantal maanden 'ken' je zo'n persoon wel redelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:59 schreef marcel-o het volgende:
[..]
de chauffeur kennen is nog pauperiger dan de chauffeur zelf
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:48 schreef Adelante het volgende:
Waarom heb jij 's ochtends meer dan een uur nodig tussen wekker en deur uit? Ben je een vrouw?
Nog irritanter: Chauffeurs die niet op komen dagen terwijl het wel zou moetenquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gewoon een schreeuw geven, dan stoppen ze meestal even na de halte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |