SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door mien-moeke op 29-12-2009 07:47:35 ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 07:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm mosselen voor het ontbijt
Ik hoop dat je vrouw je ooit slaat als ze deze zin leest en ze per ongeluk zwanger isquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:13 schreef heiden6 het volgende:
(zwangere vrouwen zijn sowieso ranzig.)
Als er ooit iemand per ongeluk zwanger van mij raakt sla ik haar tot zij of het embryo dood is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:17 schreef PixelPi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vrouw je ooit slaat als ze deze zin leest en ze per ongeluk zwanger is,
Doe 's normaal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als er ooit iemand per ongeluk zwanger van mij raakt sla ik haar tot zij of het embryo dood is.
Opeens snap ik de kerstboodschap van de koninginquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als er ooit iemand per ongeluk zwanger van mij raakt sla ik haar tot zij of het embryo dood is.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als hier een vrouw de afwas doet ga ik er heus niet naast staan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:48 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]internetheld, staat ie straks weer met de theedoek in de keuken "ja schatje, tuurlijk..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |