Nuno heb ik hier al lang niet meer gezien en SAJ ook nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:18 schreef Keukenkast het volgende:
Opa Stroekie, zijn er nog mensen afgehaakt toen ik mijn sabbatical had?
Moet je niet naar "de zaak" vandaag?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:22 schreef mike_hunt het volgende:
Zo de vreetdagen zijn overWe hebben nog veel kliekjes over. De helft van de gasten die we hadden waren op 'een dieet'
![]()
Iedereen al vuurwerk in huis?
[ afbeelding ]
Jij bent bij die van jou vandaag al geweest, of heb je vandaag geen dienst ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Moet je niet naar "de zaak" vandaag?![]()
Haaiquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:18 schreef Keukenkast het volgende:
Opa Stroekie, zijn er nog mensen afgehaakt toen ik mijn sabbatical had?
Maar jij was toch niet afgehaaktquote:
niet met schaamrood op de kaken zitten door mij hoor, ik trok blijkbaar de verkeerde dingen omdat ik het als een reply zag op Keukenkastquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet afgehaakt nee, maar ik mag toch wel hoi zeggen.
Bij alles wat je doet: éérst aan Stroekie vragen of het wel mag. Vóór 't wagen, Stroekie vragen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet afgehaakt nee, maar ik mag toch wel hoi zeggen.
Hij is wel chemisch-kundig toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
DNA-test van het kind?
Waarom?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb net maar weer eens een gay.nl aangemaakt...
Ah... ja, zo is hetquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja weet ik veel, misschien krijg ik wel meer vrienden. Ofzo
. Ik moet wel alle mogelijkheden benutten he. En het kan vast geen kwaad als je er met een
-instelling naar kijkt
.
Da's al snelquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:55 schreef Vlarp het volgende:
De techniek staat voor niets. Ik heb me net ingeschreven in de Gemeente Rotterdam per 4 januari
Puhlease, ik vraag me al af of ik dit bij ga houdenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ah... ja, zo is het
Maak dan ook een GayRomeo aan
Nou ja, 't is echt eenvoudig! Even met je DigiD inloggen, wat formulieren invullen. En dan is het rond. Waarschijnlijk zullen ze nog wel bellen, of per post dingen nodig hebben.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Puhlease, ik vraag me al af of ik dit bij ga houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |