Ja, maar wel 7,5 minuut mooi! Daar kan Pink Floyd nog wat van leren!quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Duurt alleen een beetje lang.
Wacht tot je "Close to the edge" van Yes hoort. Hopelijk draaien ze 'm wel in zijn geheel dit jaar, vorig jaar was het enorm verkniptquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Duurt alleen een beetje lang.
Ja dat duurt ook verrekte lang, maar dat vind ik mooier dan wat ik net hoorde. Als het goed is, zouden ze het nu helemaal moeten draaien. Ze zijn niet voor niks een halve dag eerder begonnenquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:29 schreef Mostlyanthony het volgende:
Wacht tot je "Close to the edge" van Yes hoort. Hopelijk draaien ze 'm wel in zijn geheel dit jaar, vorig jaar was het enorm verknipt
Dat was één.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:27 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een daling van het niveau ineens.
Haha, je moet ze een mailtje sturen. Ze lezen alle seksmails voor.quote:
Ohja, zijn ze daar nog steeds mee bezig? Ik zal ze eens mailen dat ik altijd droogneuk op Krezip.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Haha, je moet ze een mailtje sturen. Ze lezen alle seksmails voor.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:34 schreef ScottTracy het volgende:
Ohja, zijn ze daar nog steeds mee bezig? Ik zal ze eens mailen dat ik altijd droogneuk op Krezip.
Op Madness droogneuken gaat snellerquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ohja, zijn ze daar nog steeds mee bezig? Ik zal ze eens mailen dat ik altijd droogneuk op Krezip.
Trusten!quote:
latersquote:
En volgens mij is Donna Summer ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:50 schreef Ofyles2 het volgende:
En of...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |