sms plop aan naar 2222quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Saaie bedoeling t.o.v. het glazen huis
kijk niet zo vaak naar een radio studio
"die leuke met die lachkuiltjes"quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
sms plop aan naar 2222
goed de humor heeft echt toegeslagen zie ik....
en als ik sms plop uit dan zet ie die muts afquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
sms plop aan naar 2222
goed de humor heeft echt toegeslagen zie ik....
Die tekeningquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en als ik sms plop uit dan zet ie die muts af
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hello van Lionel Richie staat op 666
Number Of The Beastquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hello van Lionel Richie staat op 666
ik vind het nog steeds heel goed. Met hoogtepunt "Life's what you make it"quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben in de begintijd gevallen voor Talk Talk.
Vond het apart, en een geheimzinnig sfeertje hebben. Als ik het nu hoor, vind ik het nog niet slecht. Jullie?
Ik hoorde de cover van Gwen Stefani eerder, maar ik vind 'It's My Life' van Talk Talk beter.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Vond het apart, en een geheimzinnig sfeertje hebben. Als ik het nu hoor, vind ik het nog niet slecht. Jullie?
Ik zou me niet doodschrikken als Do me contacteerde...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou me doodschrikken als het management van Borsato mij belde
Je bedoelt No Line On The Horizon?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
De laatste drie U2-albums vond ik helemaal niks, Scrut.
Nah, ik vind het meeste uit de jaren '80 niet meer om aan te horen. Het erge is dat mijn muzikale jeugd zich vooral in die jaren heeft afgespeeldquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |