quote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef Rekkie het volgende:
En dat maakt iets uit want?
Laat ze leker!
Het opscheppen erover irriteert me, maar ik slaap er verder niet minder door. Dat kan ook niet, want anders loop ik het risico niet meer aan die 7 uur te komenquote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef Rekkie het volgende:
En dat maakt iets uit want?
Laat ze leker!
Zolang je maar niet bij ze in de auto stapt...quote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef Desunoto het volgende:
Lekker boeiend, die slaapuren.
Maar 3 uur kan gewoon nietquote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef hexenwind het volgende:
Ik denk dat het niet per se opscheppen is, maar een soort van persoonlijke bekenning van een persoonlijk probleem. Een beetje zoals lui die naar de AA gaan en zeggen: "Ja, ik ben alcoholist." Maar dan anders. Om te kijken hoe de omgeving reageert misschien. Niet al te bewust denk ik. Kan het mis hebben
. Ik zou niet weten waarom iemand trots zou moeten zijn op maanden slaapgebrek.
Zelfs dat opscheppen, who cares..... zij worden er minder van, jij nietquote:Op maandag 28 december 2009 23:44 schreef fdzwarxxier het volgende:
[..]
Het opscheppen erover irriteert me, maar ik slaap er verder niet minder door. Dat kan ook niet, want anders loop ik het risico niet meer aan die 7 uur te komen
quote:Op maandag 28 december 2009 23:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Boehoe een typo.... niet zo zijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |