TS is taxichauffeurquote:Op maandag 28 december 2009 21:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
...
Een dag waarop, zoals je hier boven ziet, 724 kilometer gereden heb voor een project voor mijn werk.
.....
en dat natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2009 21:55 schreef zovty het volgende:
Hoe is een lift krijgen hetzelfde als parasiteren op de maatschappij?
Als je gewoon werkt heb je zelf een (lease) auto óf geld voor een treinkaartje...quote:Op maandag 28 december 2009 21:55 schreef zovty het volgende:
Hoe is een lift krijgen hetzelfde als parasiteren op de maatschappij?
Dat beantwoordt mijn vraag niet.quote:Op maandag 28 december 2009 21:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als je gewoon werkt heb je zelf een (lease) auto óf geld voor een treinkaartje...
quote:Op maandag 28 december 2009 21:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
TS was inderdaad gewoon even aan het dagdromen dat hij een goedbetaalde baan had en een paar klantjes moest bezoeken. Morgen krijg je je baas op de dak met een klacht dat je een klant niet mee wilde nemen in je taxi.!
Dan had ik deze klacht eerder van jou verwacht...quote:Op maandag 28 december 2009 21:59 schreef JackHerrer het volgende:
Een vriend van mij lift ook en hij zegt dat je mannen moet aanspreken die eruit zien als een kasthomo, dat je dan de meeste kans maakt...
Of hij heeft juist wel geld doordat hij lift.....quote:Op maandag 28 december 2009 21:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als je gewoon werkt heb je zelf een (lease) auto óf geld voor een treinkaartje...
Edit: ik werk voor mijn spullen, hij doet dat niet want hij heeft geen geld voor bovengenoemd.
Toch durft hij het nog te vragen om met mij mee te mogen liften![]()
pas als je die vieze kraker mee MOEST nemen was hij aan het parasiteren.quote:Op maandag 28 december 2009 21:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Edit: ik werk voor mijn spullen, hij doet dat niet want hij heeft geen geld voor bovengenoemd.
Toch durft hij het nog te vragen om met mij mee te mogen liften![]()
Koop dan fatsoenlijke kleding of shampoo voor je haar.quote:Op maandag 28 december 2009 22:00 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Of hij heeft juist wel geld doordat hij lift.....
Misschien wel aan daklozen of kinderloze moeders? Of mensen die werken aan schone duurzame veilige energie. Je weet het niet!quote:Op maandag 28 december 2009 22:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Koop dan fatsoenlijke kleding of shampoo voor je haar.
Geen geld voor vervoer of persoonlijke verzorging, waar geef je je geld dan aan uit?
Nee, hij valt mij lastig door het te vragen...quote:Op maandag 28 december 2009 22:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
pas als je die vieze kraker mee MOEST nemen was hij aan het parasiteren.
dit is gewoon een lift krijgen, daar is niks parasiterend aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |