abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76158421
Kom ik net thuis, zit er in de brievenbus een of ander reclameblad van een reisbureau (Reisbureau Weeren uit Rotterdam). Ik ben zo'n persoon die al die zooi niet wilt, dus heb al jaren een nee/nee sticker op mijn brievenbus gedaan, maar dit reisbureau denkt slim te zijn door dan mijn adres op die folder te zetten Mijn buurman had ook al zo'n krant gekregen en die had zelfs de bezorger aangesproken. Wat een lekkere vent, begon al agressief te worden! Die bezorger, misschien wel de eigenaar van dat reisbureau, was niet alleen en er viel geen normaal gesprek mee te voeren, dus die buurman heeft maar afgehaakt.

Ik ga denk ik maar een klacht indienen, misschien bij Consuwijzer? Heeft iemand nog meer tips om over dit idiote reisbureau te klagen? Ze zijn aangesloten bij de ANVR en de SGR (lekker lid hebben ze dan ), maar die zijn er niet echt voor dit soort problemen?
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_76158486
terug sturen!
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_76158508
Ik word daar ook kotsmisselijk van.

Bij mij flikkeren ze echt gewoon ALLES in mn brievenbus en zelfs stickers als HOERENJONG TYF GODMILJAAR OP MET JE ZOOI werken niet.

En die klapjosti bezorgt natuurlijk gewoon overdag, als ik werken ben, dus ik kan hem er niet op aanspreken !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 28 december 2009 @ 21:41:04 #4
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_76158541
Wat erg

Sterkte ermee
heitieh
pi_76158774
fuck man weer een boom minder door die folder
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_76158945
Wat een originele klacht! Pleur het gewoon weg, dat is minder moeite dan een topic maken.
pi_76158973
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:38 schreef ikbenik het volgende:
Kom ik net thuis, zit er in de brievenbus een of ander reclameblad van een reisbureau (Reisbureau Weeren uit Rotterdam). Ik ben zo'n persoon die al die zooi niet wilt, dus heb al jaren een nee/nee sticker op mijn brievenbus gedaan, maar dit reisbureau denkt slim te zijn door dan mijn adres op die folder te zetten Mijn buurman had ook al zo'n krant gekregen en die had zelfs de bezorger aangesproken. Wat een lekkere vent, begon al agressief te worden! Die bezorger, misschien wel de eigenaar van dat reisbureau, was niet alleen en er viel geen normaal gesprek mee te voeren, dus die buurman heeft maar afgehaakt.

Ik ga denk ik maar een klacht indienen, misschien bij Consuwijzer? Heeft iemand nog meer tips om over dit idiote reisbureau te klagen? Ze zijn aangesloten bij de ANVR en de SGR (lekker lid hebben ze dan ), maar die zijn er niet echt voor dit soort problemen?
Als je adres erop staat, moet het afgeleverd worden. En een Nee/Nee-sticker heeft alleen te maken met ongeadresseerd reclamedrukwerk (en huis-aan-huis-kranten).
De bezorger doet dus wettelijk niets fout.

Klacht ongegrond.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_76158990
terusturen met een baksteen eraan geplakt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76159150
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als je adres erop staat, moet het afgeleverd worden. En een Nee/Nee-sticker heeft alleen te maken met ongeadresseerd reclamedrukwerk (en huis-aan-huis-kranten).

Klacht ongegrond.
Dat.

Een sticker met "NEE - geen blauwe enveloppen" gaat ook niet werken.
pi_76159251
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:49 schreef Mirjam het volgende:
terusturen met een baksteen eraan geplakt
Dat werkt alleen fijn als de afzender een antwoordnummer heeft.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 28 december 2009 @ 22:05:02 #11
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_76159716
quote:

[..]

Klacht ongegrond.
Dus iemand kan gewoon stickers plakken en dan zelf bezorgen? Het was geen TNT ofzoiets, die bezorgplicht hebben. Het was gewoon dat reisbureau zelf die denkt op die manier goedkoop reclame te kunnen gaan maken. Nou, reclame maken ze nu, reclame dat ze gewoon schijt hebben aan iedereen en dat ze doen wat ze willen

Het is reclamedrukwerk, niet op naam, maar alleen op adres. Ja, zo kan ik ook alle regels omzeilen. Gewoon een plakkertje op de folder en dan mag het ineens wel. Straks gaat iedereen dat doen en kan ik weer kilo's papier in de container flikkeren
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_76159723

Mocht het nog onduidelijk zijn.
pi_76159799
quote:

[..]

Klacht ongegrond.
waarom zou je dit wel moeten accepteren en in het geval van email niet?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_76159813
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:05 schreef ikbenik het volgende:
Dus iemand kan gewoon stickers plakken en dan zelf bezorgen?
pi_76159815
...

[ Bericht 88% gewijzigd door bas-beest op 28-12-2009 22:08:19 (onzinnige reactie van mezelf weggehaald) ]
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_76159856
Stuur een klacht in, doe dat!
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_76159887
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:06 schreef bas-beest het volgende:
Ik heb niks gezegd over al dan niet accepteren.
Ik vind dit soort praktijken ook verwerpelijk en van alle fatsoen ontdaan, maar dat wil nog niet zeggen dat het illegaal is en dat de bezorger iets fout doet.

Vooral niet accepteren, dit soort uitwassen!
  maandag 28 december 2009 @ 22:09:05 #18
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_76159895
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:40 schreef vosss het volgende:
Ik word daar ook kotsmisselijk van.

Bij mij flikkeren ze echt gewoon ALLES in mn brievenbus en zelfs stickers als HOERENJONG TYF GODMILJAAR OP MET JE ZOOI werken niet.

En die klapjosti bezorgt natuurlijk gewoon overdag, als ik werken ben, dus ik kan hem er niet op aanspreken !
Same here, ik bewaar het en als ik hem te pakken krijg laat ik hem alles opvreten.
pi_76159936
'aan de bewoners van dit pand"
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  maandag 28 december 2009 @ 22:11:49 #20
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_76160016
Doen ze toch altijd in december. En dan staat er morgenavond zo'n gebronsd bontkraagje bij je aan de deur om je een spoedig uiteinde toe te wensen...
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_76160132
F*ck. Het hele systeem ondermijnd! Straks gaan al die gasten gewoon zonder mankeren ALLE asressen van een wijk opdrukken. iedereen met een sticker is dan de lul.
  maandag 28 december 2009 @ 22:15:24 #22
284825 Baggert.
Dit keer zonder bagger
pi_76160212
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:14 schreef Osramp het volgende:
F*ck. Het hele systeem ondermijnd! Straks gaan al die gasten gewoon zonder mankeren ALLE asressen van een wijk opdrukken. iedereen met een sticker is dan de lul.
Het ergste is dat je in een halfuur zo'n script hebt ook...
pi_76160253
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:06 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Ja idd, als zei dit nu met email doen hebben ze een vet probleem. Ook met telefonie heb je dit gezeik.

Maar je moet idd je adres eraf halen en het in de bus gooien en krijgen zei als het goed is de porto kosten plus hun eigen blad terug.
  maandag 28 december 2009 @ 22:31:01 #24
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_76161035
Kladder op zijn ramen dat ie op het punt staat failliet te gaan.
Mensen boeken daar niet meer uit angst om hun centjes te verliezen en hij gaat echt failliet.
Geen folders meer.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_76161285
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:31 schreef cheqy het volgende:
Kladder op zijn ramen dat ie op het punt staat failliet te gaan.
Mensen boeken daar niet meer uit angst om hun centjes te verliezen en hij gaat echt failliet.
Geen folders meer.
Gevalletje Lakeman (die misschien aangeklaagd wordt).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')