Als je adres erop staat, moet het afgeleverd worden. En een Nee/Nee-sticker heeft alleen te maken met ongeadresseerd reclamedrukwerk (en huis-aan-huis-kranten).quote:Op maandag 28 december 2009 21:38 schreef ikbenik het volgende:
Kom ik net thuis, zit er in de brievenbus een of ander reclameblad van een reisbureau (Reisbureau Weeren uit Rotterdam). Ik ben zo'n persoon die al die zooi niet wilt, dus heb al jaren een nee/nee sticker op mijn brievenbus gedaan, maar dit reisbureau denkt slim te zijn door dan mijn adres op die folder te zettenMijn buurman had ook al zo'n krant gekregen en die had zelfs de bezorger aangesproken. Wat een lekkere vent, begon al agressief te worden! Die bezorger, misschien wel de eigenaar van dat reisbureau, was niet alleen en er viel geen normaal gesprek mee te voeren, dus die buurman heeft maar afgehaakt.
Ik ga denk ik maar een klacht indienen, misschien bij Consuwijzer? Heeft iemand nog meer tips om over dit idiote reisbureau te klagen? Ze zijn aangesloten bij de ANVR en de SGR (lekker lid hebben ze dan), maar die zijn er niet echt voor dit soort problemen?
Dat.quote:Op maandag 28 december 2009 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je adres erop staat, moet het afgeleverd worden. En een Nee/Nee-sticker heeft alleen te maken met ongeadresseerd reclamedrukwerk (en huis-aan-huis-kranten).
De bezorger doet dus wettelijk niets fout.
Klacht ongegrond.
Dat werkt alleen fijn als de afzender een antwoordnummer heeft.quote:Op maandag 28 december 2009 21:49 schreef Mirjam het volgende:
terusturen met een baksteen eraan geplakt
Dus iemand kan gewoon stickers plakken en dan zelf bezorgen? Het was geen TNT ofzoiets, die bezorgplicht hebben. Het was gewoon dat reisbureau zelf die denkt op die manier goedkoop reclame te kunnen gaan maken. Nou, reclame maken ze nu, reclame dat ze gewoon schijt hebben aan iedereen en dat ze doen wat ze willenquote:Op maandag 28 december 2009 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je adres erop staat, moet het afgeleverd worden. En een Nee/Nee-sticker heeft alleen te maken met ongeadresseerd reclamedrukwerk (en huis-aan-huis-kranten).
Klacht ongegrond.
waarom zou je dit wel moeten accepteren en in het geval van email niet?quote:Op maandag 28 december 2009 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klacht ongegrond.
quote:Op maandag 28 december 2009 22:05 schreef ikbenik het volgende:
Dus iemand kan gewoon stickers plakken en dan zelf bezorgen?
Ik heb niks gezegd over al dan niet accepteren.quote:Op maandag 28 december 2009 22:06 schreef bas-beest het volgende:
waarom zou je dit wel moeten accepteren en in het geval van email niet?
Same here, ik bewaar het en als ik hem te pakken krijg laat ik hem alles opvreten.quote:Op maandag 28 december 2009 21:40 schreef vosss het volgende:
Ik word daar ook kotsmisselijk van.
Bij mij flikkeren ze echt gewoon ALLES in mn brievenbus en zelfs stickers als HOERENJONG TYF GODMILJAAR OP MET JE ZOOI werken niet.
En die klapjosti bezorgt natuurlijk gewoon overdag, als ik werken ben, dus ik kan hem er niet op aanspreken!
Het ergste is dat je in een halfuur zo'n script hebt ook...quote:Op maandag 28 december 2009 22:14 schreef Osramp het volgende:
F*ck. Het hele systeem ondermijnd! Straks gaan al die gasten gewoon zonder mankeren ALLE asressen van een wijk opdrukken. iedereen met een sticker is dan de lul.
Ja idd, als zei dit nu met email doen hebben ze een vet probleem. Ook met telefonie heb je dit gezeik.quote:Op maandag 28 december 2009 22:06 schreef bas-beest het volgende:
[..]
waarom zou je dit wel moeten accepteren en in het geval van email niet?
Gevalletje Lakeman (die misschien aangeklaagd wordt).quote:Op maandag 28 december 2009 22:31 schreef cheqy het volgende:
Kladder op zijn ramen dat ie op het punt staat failliet te gaan.
Mensen boeken daar niet meer uit angst om hun centjes te verliezen en hij gaat echt failliet.
Geen folders meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |