Nee heb het gekopieerd en ben vergeten aan te passen, mijn vrouw vroeg mijn aandachtquote:
en ondertussen sta jij de afwas te doen terwijl zij met d'r zere rug op de bank ligt zekerquote:Op maandag 28 december 2009 20:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee heb het gekopieerd en ben vergeten aan te passen, mijn vrouw vroeg mijn aandachtAltijd weer die vrouwen
Nee daar hebben wij een vaatwasser voorquote:Op maandag 28 december 2009 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ondertussen sta jij de afwas te doen terwijl zij met d'r zere rug op de bank ligt zeker
Waar wel tieten te zien zijn, dit in tegenstelling tot de flopmodelafleveringen uit andere landen.quote:
klopt, en het zijn ook nog eens geile ordinaire snollenquote:Op maandag 28 december 2009 20:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar wel tieten te zien zijn, dit in tegenstelling tot de flopmodelafleveringen uit andere landen.
Viswijven vind ik.quote:Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, en het zijn ook nog eens geile ordinaire snollen
ja, nadat murp het voor je gefixt hebquote:Op maandag 28 december 2009 20:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan overigens wel tellen: Eindhoven 1723 - Nagelstudio SQ
Ik denk eerder SWjquote:Op maandag 28 december 2009 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, nadat murp het voor je gefixt heb
Misschien ruiken ze wel naar vis?quote:Op maandag 28 december 2009 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou nou, ik heb ze nog niet zien vissen
Bah, dat zijn van die vruchten die vaak bij een salade aanwezig zijnquote:Op maandag 28 december 2009 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een bakje physalis gekocht en die ga ik nu lekker oppeuzelen
Saladequote:Op maandag 28 december 2009 20:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bah, dat zijn van die vruchten die vaak bij een salade aanwezig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |