we vinde je kloon tog welquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:11 schreef pr0tege het volgende:
faalhaas van het jaar >.< beter maak ik nieuw account
KOM JONGENS! WE TRACKEN ZN IP ADRES!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:14 schreef pr0tege het volgende:
gelukkig weet inemand wie ik echt ben xD
Zou IK ook doen ...quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:28 schreef pr0tege het volgende:
[..]
kijk het zit zo...., ik kan mezelf er gruwelijk kwaad om maken of ik kan mee grappen, ik dacht ik kan moelijk iedereen uitschelden enz enz maar daar heb je niks aan
laat ik gewoon aardig blijven en meegrappen
Jaag hem nou niet weg einsteinquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
KOM JONGENS! WE TRACKEN ZN IP ADRES!
Uhm, nee...quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:14 schreef pr0tege het volgende:
protege is engels voor wonderkindmaar we dwaalen af....
Pas maar op ,quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Dat zou het meest treurige en kneuzerige zijn om te doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Dat kunnen we hem niet aandoen hequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat zou het meest treurige en kneuzerige zijn om te doendan verlaag je je echt tot het niveau van een 12-jarige
ja kvind het ook wel vet ...quote:Op woensdag 30 december 2009 01:34 schreef tennisracket het volgende:
Ik had het wel episch gevonden als ik zo vaak gefotoshopt werd.
Het zou niet hetelfde zijn met nieuwe pics, de spontaniteit is erafquote:Op woensdag 30 december 2009 07:40 schreef Eisoep het volgende:
hij is weg![]()
en toen ik gisteravond ging slapen dacht ik nog morgen weer een pr0tegetopic met nieuwepics![]()
![]()
maar neen nog steeds niet
quote:
Kneusquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
'quote:Op woensdag 30 december 2009 09:35 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Het zou niet hetelfde zijn met nieuwe pics, de spontaniteit is eraf
|
Forum Opties | |
---|---|