helaas nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij was toch mee met jou naar kreta mattie?
Da's al beterquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:13 schreef pr0tege het volgende:dan ga ik het in mijn ondertitel zetten
een assistent fitness-intructeur toch XDquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:14 schreef pr0tege het volgende:
gelukkig weet inemand wie ik echt ben xD
Is dat zo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:00 schreef pr0tege het volgende:
protege betekend wonderkind mein freund
quote:Pronunciation: \ˈprō-tə-ˌzhā, ˌprō-tə-ˈ\
Function: noun
Etymology: French, from past participle of protéger to protect, from Middle French, from Latin protegere
Date: 1787
: one who is protected or trained or whose career is furthered by a person of experience, prominence, or influenc
Speelde je vroeger CounterStrike?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:14 schreef pr0tege het volgende:
protege is engels voor wonderkindmaar we dwaalen af....
Behoorlijk jaquote:
kijk het zit zo...., ik kan mezelf er gruwelijk kwaad om maken of ik kan mee grappen, ik dacht ik kan moelijk iedereen uitschelden enz enz maar daar heb je niks aanquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:23 schreef CP69 het volgende:
[..]
NEE , JIJ bent stoer ....
Kben blij dat je de grappen sportief opvat
Of je post nog eventjes wat stoere foto's van jezelf zodat het topic weer verder kan!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:28 schreef pr0tege het volgende:
[..]
kijk het zit zo...., ik kan mezelf er gruwelijk kwaad om maken of ik kan mee grappen, ik dacht ik kan moelijk iedereen uitschelden enz enz maar daar heb je niks aan
laat ik gewoon aardig blijven en meegrappen
Je zou iedereen echt heel blij ermee maken en dus indirect jezelf ook!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:30 schreef pr0tege het volgende:
haha xD ik heb er nog wel een paar...
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:30 schreef pr0tege het volgende:
dit is bluf!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:30 schreef pr0tege het volgende:
ik wacht hier wel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:34 schreef pr0tege het volgende:
dan moet ik ze eerst van me mobiel af halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |