nee doelde op 127 en niet op 410 weet wel wat 410 is hoor leip vakquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat een kankerfaler ben je, 410 is het vak waar je op doelt, zit wel toevallig elke thuis wedstrijd op 128
http://www.clubfuji.com/Ash/a%20InternetToughGuy.jpgquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:20 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
hou je kaolo bek tegen hem . bitchboy als je vrijdag durft te kome nak ik je de kk
hoezo vrijdag? ben je dan eerder uit van de crèche?quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:24 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
we zien vrijdag wel of je bang ben of niet
beter noem je tijd want ik moet ook nog naar een nieuwjaarsconferentie dus pm ff tijd ofzo en kunnen we niet in breukelen afspreken is beter voor beiden want moeten we evenveel reizen wel zo fairquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:24 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
we zien vrijdag wel of je bang ben of niet
maakt me geen kk uit wat je denkt ik sta daar vrijdag met me mense bijlmer k zonequote:Op dinsdag 29 december 2009 02:21 schreef s0k het volgende:
[..]
http://www.clubfuji.com/Ash/a%20InternetToughGuy.jpg
+1 voor ajaxbal.quote:
jij mag ook komequote:Op dinsdag 29 december 2009 02:26 schreef s0k het volgende:
[..]
hoezo vrijdag? ben je dan eerder uit van de crèche?
Hoezo in de bijlmer? Is 't gooi te duur voor je?quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:27 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
maakt me geen kk uit wat je denkt ik sta daar vrijdag met me mense bijlmer k zone
die foto is tantoe oud toen ik nog alleen met mn matties zonder ouders naar chersonissos mocht tantoe chill was dat ja en daar wilde ik de kale stevenmac26 wel ff van laten genieten beter pass je me wel een bier in home nu je mijn mooie foto hier tentoonsteltquote:
toen je nog alleen met je matties naar kreta mocht?? Nu mag dat niet meer?? haha en biertje in het home is altijd goed hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:28 schreef RoBro het volgende:
[..]
die foto is tantoe oud toen ik nog alleen met mn matties zonder ouders naar chersonissos mocht tantoe chill was dat ja en daar wilde ik de kale stevenmac26 wel ff van laten genieten beter pass je me wel een bier in home nu je mijn mooie foto hier tentoonstelt
4uur daarquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:26 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter noem je tijd want ik moet ook nog naar een nieuwjaarsconferentie dus pm ff tijd ofzo en kunnen we niet in breukelen afspreken is beter voor beiden want moeten we evenveel reizen wel zo fair
beter neem je pipas mee je anders zal het je ondergrond worden en 4 sho dat fok dat gaat horenquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:33 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
so hij ziet er kk gevaarlijk uit
beter neem je pipa's meequote:Op dinsdag 29 december 2009 02:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter neem je pipas mee je anders zal het je ondergrond worden en 4 sho dat fok dat gaat horen
jij probeert weer naar die negro te refereren die werd gekilled omdat ie sneeuwballen richting ariers zat te gooien zekerquote:
Dan zijn ze alleen in de wintermaanden actief en dan nog nieteens elk jaarquote:
snowworld ftw jwtzquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan zijn ze alleen in de wintermaanden actief en dan nog nieteens elk jaar
quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:39 schreef s0k het volgende:
is dat een sneeuwballengooigang?
pech. ik ben dan in damsco jij wou beef dus kom maarquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:26 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter noem je tijd want ik moet ook nog naar een nieuwjaarsconferentie dus pm ff tijd ofzo en kunnen we niet in breukelen afspreken is beter voor beiden want moeten we evenveel reizen wel zo fair
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |