Het was een hintquote:Op maandag 18 januari 2010 20:41 schreef Agapimou het volgende:
Ik vind die licht bruine erg mooi, maar wil geen 30 euro spenderen aan schoenen die misschien niet lekker zitten.
Je hebt PM.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Het was een hintWaar woon je? Want ik zou langs kunnen komen als het in de buurt is en dan pas ik ze even aan en als ze goed zitten neem ik ze zo mee voor 30 euro ;-)
No probquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:44 schreef Agapimou het volgende:
Ik haak af, eindhoven vind ik iets te ver voor een paar schoenen.
Nee dat zal idd niet lukken, jammer..quote:Op zondag 24 januari 2010 18:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Jammer dat die laarsjes 38 zijn, ik vind ze erg mooi en Eindhoven is om de hoek voor mij. Ik verwacht alleen niet dat ik er met maat 41 in ga komen.
Jammer genoeg ga ik nooit zo ver Nederland inquote:Op maandag 15 februari 2010 22:36 schreef Agapimou het volgende:
Vind de esprit laarsjes nog steeds heel leuk
Moeten we alleen nog een oplossing vinden qua plaats.. Ik kom dagelijks in Amsterdam e Utrecht...
Je hebt PM !quote:Op zondag 28 maart 2010 21:05 schreef UncleSam het volgende:
15 euro inclusief verzendkosten geboden op die Dockers. Versturen mag via TNT (6.75) of via DHL (4.95).
Kan ik mijn vriendin wel mee blij maken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |