allesquote:Op maandag 28 december 2009 15:53 schreef Misan het volgende:
wat mis je dan aan geadvenceerde opties?
Er zijn geen domme zoekopdrachten, alleen domme mensen.quote:Op maandag 28 december 2009 15:51 schreef SupDog het volgende:
Waarom is google geavanceerd zoeken toch niet zo geavanceerd?
Foto ter verduideling:
[ link | afbeelding ]
oops fout in de TT!
kloptquote:Op maandag 28 december 2009 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn geen domme zoekopdrachten, alleen domme mensen.
Klaar.quote:
neen, nog steeds niet geavanceerd genoegquote:
10 concrete voorbeeldenquote:
dat heeft toch niets te maken met die tab, maar meer met de zoekmachine die je gebruikt?quote:Op maandag 28 december 2009 16:03 schreef SupDog het volgende:
[..]
10 concrete voorbeelden
-Mysql files met geupdate sources
-Illegale htmls met subject infecties
-Legale htmls met wederom infecties dit keer geen subject
- Php Ubb Codes voor MMZ
- Muziek met vinkjes
- Personen op database kunnen opzoeken
- Ubb codes met html distrectie
- Illegale warez van TYhat
- Kan ook oi.d. van meerdere cd-roms zodat je de code(s) kan weergeven, altijd handig lijkt me..
- Ten slot, als je en opdracht van zoeken krijgt kan je met een tweede zoek ook nog eens met geavanceerd beter zoeken, maar deze geavanceerd is niet eens zo geavanceerd
met die tab zou je het moeten kunnen opzoeken lijkt me, maar niet omdat het niet geavacneerd geneog is waardoor je moeilijker zoekt op databases van dus eigelijk een standaard zoekamchine wat niet erg goed me lijkt. Lijkt me? Want nu staan er geen database soucres klaar , terwijl je het gewoon ook makkkelijk met geavanceerd zoeken moet kunnen zoeken en heldere resultaten moet krijgen.quote:Op maandag 28 december 2009 16:06 schreef Misan het volgende:
[..]
dat heeft toch niets te maken met die tab, maar meer met de zoekmachine die je gebruikt?
Oh, ok.quote:Op maandag 28 december 2009 15:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij
wat bedoel je met database sources? dat je in andermans database kunt kijken?quote:Op maandag 28 december 2009 16:08 schreef SupDog het volgende:
[..]
met die tab zou je het moeten kunnen opzoeken lijkt me, maar niet omdat het niet geavacneerd geneog is waardoor je moeilijker zoekt op databases van dus eigelijk een standaard zoekamchine wat niet erg goed me lijkt. Lijkt me? Want nu staan er geen database soucres klaar , terwijl je het gewoon ook makkkelijk met geavanceerd zoeken moet kunnen zoeken en heldere resultaten moet krijgen.
zoek machine heb ik et over he
geavanceerd zeoken
Dat zou kan maar dat bedoel ik niet, ik heb het eigelijk meer over de frequente recensei van database qua relatieve sources, met database sources dus kunnen zoeken op begrippen van database sources van zowel html en bzhh sources, kan ook 1, 2, 3, 4 en 5 ookwel.quote:Op maandag 28 december 2009 16:12 schreef Misan het volgende:
[..]
wat bedoel je met database sources? dat je in andermans database kunt kijken?
quote:Op maandag 28 december 2009 16:03 schreef SupDog het volgende:
[..]
10 concrete voorbeelden
-Mysql files met geupdate sources
-Illegale htmls met subject infecties
-Legale htmls met wederom infecties dit keer geen subject
- Php Ubb Codes voor MMZ
- Muziek met vinkjes
- Personen op database kunnen opzoeken
- Ubb codes met html distrectie
- Illegale warez van TYhat
- Kan ook oi.d. van meerdere cd-roms zodat je de code(s) kan weergeven, altijd handig lijkt me..
- Ten slot, als je en opdracht van zoeken krijgt kan je met een tweede zoek ook nog eens met geavanceerd beter zoeken, maar deze geavanceerd is niet eens zo geavanceerd
Als je dit serieus meent ben je zo dom dat ik mezelf de moeite van het uitleggen kan besparen. Better be a troll, al lijkt dat me helemaal gezien je laatste paar posts geen probleem.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |