dat vroeg ik mij nou ook af....quote:Op maandag 28 december 2009 15:09 schreef Ultralaser het volgende:
Zomaar een vraagje: Hoe kan die 6 maanden zijn als in september de Slimline pas uitkwam?
ja garantiebewijs aanwezig(rekeningafschrift want heb hem bij consoleshop.nl gekocht) en heb ook een rekenfout gemaakt hij is gekocht op de dag dat hij uitkwam.quote:Op maandag 28 december 2009 15:09 schreef Ultralaser het volgende:
Zomaar een vraagje: Hoe kan die 6 maanden zijn als in september de Slimline pas uitkwam?
Verzenden is een optie, alleen kosten en risico voor de koper.quote:Op maandag 28 december 2009 15:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Garantiebewijs aanwezig? Verzenden is geen optie?
Verkoop het liever alles in 1, tenzij voor alles genoeg interesse bestaat.quote:Op maandag 28 december 2009 17:23 schreef SonicVolcano het volgende:
En verkoop je ook los? Hoeveel voor alleen de console + toebehoren bijv.?
HW?quote:Op maandag 28 december 2009 17:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik plaats een tvp, mocht er los verkocht gaan worden!
Zou dan kiezen voor HW
geen 1 spel is platinum allemaal orgineelquote:Op maandag 28 december 2009 19:17 schreef bigbass het volgende:
max 1x kicken per dag en alleen als er verder geen posts zijn gemaakt
heb bij losse verkoop misschien interesse in Star Wars The Force Unleashed, mits niet platinum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |