GeenStijl is minstens even erg als de PVV met hun overal en op alles aanzeiken en trappen.quote:Op maandag 28 december 2009 14:41 schreef Nikmans het volgende:
Tering zeg, binnenkort werken ze samen met Geenstijl?
Waarom gedragen ze zich daar dan wel naar?quote:Op maandag 28 december 2009 15:10 schreef BasEnAad het volgende:
Prima toch. Al dat politiek-correcte geneuzel op tv van ons geld.
Sowieso, die publieke omroep kan prima met 1 kanaal af. De overheid is er tenslotte niet voor ons vermaak.
Je leest verkeerd, dit topic gaat niet over PSV. Het gaat hier over aandachtshoeren, niet over aandachtsboeren.quote:
Is je stemrecht afgenomen?quote:Op maandag 28 december 2009 15:20 schreef Vierkantblokje het volgende:
PVV lol als ik nog kon stemmen had ik daar op gestemt hoor!
quote:Op maandag 28 december 2009 14:38 schreef zovty het volgende:
Jongens, ik wil jullie allemaal even persoonlijk aanspreken op jullie gedrag van de laatste tijd. Ik ben daar niet tevreden over.
Jullie denken natuurlijk dat het makkelijk is om een politiek partijtje zonder inhoud op te richten, maar ik kan jullie wel vertellen dat dit niet zo is. Dit soort clubjes hebben vooral in de begintijd extra veel liefde en aandacht nodig.
En dat hebben jullie niet gegeven. Jullie zaten maar oeverloos te kwekken en te klagen hier in KLB.
Ik wil jullie vragen dit alsnog te doen, of in ieder geval in het nieuwe jaar mee te beginnen. Als jullie dat niet doen gaan ze zich vervelen en onzindingen bedenken om maar aandacht te krijgen.
Klacht: PVV heeft te weinig aandacht gekregen. Van ons allemaal! *kijkt streng*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |