FOK!forum / Klaagbaak / !@#$ ING
vogeltjesdansmaandag 28 december 2009 @ 14:29
Probeer ik rekeningen te betalen via internet, geeft die !@#$ site telkens de melding dat de actie niet kan worden uitgevoerd omdat er een fout opgetreden is. Flikker toch op, regel jullie zaakjes fatsoenlijk in plaats van klanten lastig te vallen met jullie schijtfoutmeldingen

Als het niet vanwege mijn 7-cijferig rekeningnummer was, was ik allang overgestapt naar een andere bank Waar is de tijd van de Postbank gebleven

Klacht: ING
Pixie.maandag 28 december 2009 @ 14:29
Kut ING
-_Guitarist_-maandag 28 december 2009 @ 14:29
Die site is ook al fucked up langzaam vandaag
PiRANiAmaandag 28 december 2009 @ 14:29
F5
pc-fr34kmaandag 28 december 2009 @ 14:30
Terechte klacht!
Yrealmaandag 28 december 2009 @ 14:31
Terechte klacht
Oldenzaalmaandag 28 december 2009 @ 14:34
Typo in de TT!
Mr.Blonde89maandag 28 december 2009 @ 14:34
mijn.ing.nl
vogeltjesdansmaandag 28 december 2009 @ 14:36
Godvrdmme ik moet rekeningen betalen!!! Teringbank!!!
Votzmaandag 28 december 2009 @ 14:37
Ik dacht dat het aan mijn PC lag. Niet dus....
vogeltjesdansmaandag 28 december 2009 @ 14:38
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:34 schreef Oldenzaal het volgende:
Typo in de TT!
Klopt, had TERING ING moeten zijn.

Wel een idee voor mijn volgende selfmade pas, dan laat ik de letters TER voor ING en BANK erna zetten.
sander-3maandag 28 december 2009 @ 14:38
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Klantenservice
0900 0933 (10 cent per minuut)

of


Technische helpdesk
0900 1958 (10 cent per minuut)
vogeltjesdansmaandag 28 december 2009 @ 14:39
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:37 schreef Votz het volgende:
Ik dacht dat het aan mijn PC lag. Niet dus....
Vergelijk het met fok. Is ING langzamer dan fok (en dat wil wat zeggen), dan ligt het aan ING.
vogeltjesdansmaandag 28 december 2009 @ 14:40
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:38 schreef sander-3 het volgende:
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Klantenservice
0900 0933 (10 cent per minuut)

of


Technische helpdesk
0900 1958 (10 cent per minuut)
Moet ik ook nog eens betalen om te horen dat het langzaam is? Dat ze hun zaken WEER niet op orde hebben?
2NutZmaandag 28 december 2009 @ 14:40
Ik ben daar ook altijd letterlijk een halfuur bezig voor 2 betalingen bijvoorbeeld.
Dramatisch. Heb ik inmiddels al 4x een TAN code door gesmst gekregen maar die pagina laden wil niet, en dus verloop tdie TAN sms dan ook weer.
Revolution-NLmaandag 28 december 2009 @ 14:41
ING
vogeltjesdansmaandag 28 december 2009 @ 14:55
Tering man. Wil die pagina maar niet laden, krijg ik bij F5 te zien dat ik opnieuw moet inloggen omdat de sessie verlopen is. Krijg de terING zeg.
PiRANiAmaandag 28 december 2009 @ 15:00
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tering man. Wil die pagina maar niet laden, krijg ik bij F5 te zien dat ik opnieuw moet inloggen omdat de sessie verlopen is. Krijg de terING zeg.
Mij lukt het met Firefox
sander-3maandag 28 december 2009 @ 15:16
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tering man. Wil die pagina maar niet laden, krijg ik bij F5 te zien dat ik opnieuw moet inloggen omdat de sessie verlopen is. Krijg de terING zeg.
Ik heb nergens last van hoor..
Vierkantblokjemaandag 28 december 2009 @ 15:18
Ik heb daar geen last van hoor
maar ik zit dan ook niet bij ING
denk ik
ik weet eigenlijk niet waar ik bij zit
best wel raar
als ik dat zo een beetje bendenk
vinden julie ook niet?
wisemaandag 28 december 2009 @ 15:19
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:16 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ik heb nergens last van hoor..
ik ook niet. Waarschijnlijk staat het saldo van ts op 0 of -1000 rood
pc-fr34kmaandag 28 december 2009 @ 15:20
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:00 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Mij lukt het met Firefox
Hier doet hij het inmiddels weer redelijker. Altijd nog wel langzamer dan daarnet. En daarvoor was het te druk Zorg anders even dat je 150% van je accounts tegelijk kan behandelen of iets in die richting als je een bank bent... Zou toch gek zijn als er pinautomaten niet werken omdat er te veel mensen tegelijk pinnen?
TripleQmaandag 28 december 2009 @ 15:22
150%?
Wat voor nut heeft dat dan?

100% lijkt me genoeg toch?
PiRANiAmaandag 28 december 2009 @ 15:26
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:22 schreef TripleQ het volgende:
150%?
Wat voor nut heeft dat dan?

100% lijkt me genoeg toch?
Qua capaciteit dan
Je rekent uit dat 1 login een bepaalde capaciteit kost. Dan koop je 150% van je totale accounts in aan capaciteit en heb je nooit problemen met snelheid enzo. Voor een bank is dat geen geld...
pc-fr34kmaandag 28 december 2009 @ 15:27
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:22 schreef TripleQ het volgende:
150%?
Wat voor nut heeft dat dan?

100% lijkt me genoeg toch?
Het groeit toch? Plus dat je dan met wat extra vermogen ook eventuele uitschieters kan verwerken.
Dan sta je in het zeker voor een tijd en kan je aanvullen wanneer nodig. 110% dan, idee was dat er zekerheid is ipv dat te veel klanten tegelijk een probleem is.
vogeltjesdansmaandag 28 december 2009 @ 15:29
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:00 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Mij lukt het met Firefox
Dus ING staat gebruikers van firefox wel toe soepel te internetbankeren, maar IE users niet? Microsoft boycot ofzo.

Ik heb overigens ook firefox en het maakt geen zak uit.
CantFazeMemaandag 28 december 2009 @ 15:30
IE.
Apebeermaandag 28 december 2009 @ 15:30
En redundantie natuurlijk, het kan gebeuren dat het een en ander uitvalt
vogeltjesdansmaandag 28 december 2009 @ 15:31
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:19 schreef wise het volgende:

[..]

ik ook niet. Waarschijnlijk staat het saldo van ts op 0 of -1000 rood
Zeur niet, onnozele zeikuil.
Yrealmaandag 28 december 2009 @ 15:48
hij doet et weer