De pleger des geils ookquote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef zovty het volgende:
Geen grappen over het leger des heils. Zij doen goed werk.
Paar week geleden stonden ze met z'n 8en in mijn straatquote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef zovty het volgende:
Ik zeg toch: zij doen goed werk. En ze doen hun werk goed.quote:Op maandag 28 december 2009 14:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Paar week geleden stonden ze met z'n 8en in mijn straat!! Je kan dan niets anders dan geld geven
!
Inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2009 14:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Paar week geleden stonden ze met z'n 8en in mijn straat!! Je kan dan niets anders dan geld geven
!
Leger das Heils zijn veelal oudere mensen. Ik begroet hun dan ook met Heil als ik de deur open doe. Vind het maar raar dat ze dan met een snel tempo weg lopenquote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef zovty het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2009 14:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Misschien ging het als volgt: de 2 collega's komen elkaar op de hoek van de straat tegen en bespreken de ervaringen in jouw wijk. Vervolgens zegt de collega die bij je aanbelde tegen die andere 'hee op nummer x daar woont me toch een lelijkerd!' Die andere collega wilde dat natuurlijk beslist zien en zodoende kwam ook hij/zij aan je deur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |